Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 kwietnia 2025, 13:40

autor: Adrian Werner

Prowadzenie wojen w grze Victoria 3 zostanie mocno ulepszone w patchu 1.9

Studio Paradox opisało ulepszenia wojennych aspektów rozgrywki w grze Victoria 3, które zostaną wprowadzone w patchu 1.9.

Źródło fot. Paradox
i

Studio Paradox pracuje obecnie nad wielką aktualizacją 1.9 do strategii Victoria 3 i wielką rewolucję w systemie handlu. Na tym nie koniec. Twórcy opublikowali właśnie nowy artykuł, który opisuje ulepszenia wojskowych aspektów rozgrywki, jakie wprowadzi ten patch.

  1. Deweloperzy chcą zmienić sposób generowania frontów wojennych. Obecny sprawia czasem sporo problemów, bo po gra po prostu patrzy na to, gdzie dwa rywalizujące nacje mają stykające się terytoria. W rezultacie np. w Indiach podczas jednej wojny generowanych jest 10-15 frontów. To ulegnie zmianie. Gra będzie w stanie rozpoznać, gdy tak utworzone fronty będą blisko siebie i je połączy.
  2. Poprawione zostaną także ruchy armii. Nie będą się już teleportowały, co obecnie ma miejsce, gdy wojska muszą się przemieścić przez niedostępne dla nich terytorium. Zamiast tego w takich sytuacjach zyskają status wypędzonych armii, co pozwoli im na przemarsz przez wrogie i neutralne regiony. Przed dołączeniem do frontu będą musiały przegrupować się w przyjaznym centrum dowodzenia.
  3. Pojawi się także opcja zawierania paktów, w ramach których nacje będą mogły udzielać dostępu do swoich terytoriów wojskom innych krajów.
  4. Możemy także spodziewać się ulepszeń w takich elementach, jak organizacja wojska, zaopatrzenie, morale czy interfejs użytkownika.

Premiera aktualizacji 1.9 do gry Victoria 3, zaplanowana została na 17 czerwca tego roku. Tego samego dnia zadebiutuje dodatek Charters of Commerce.

  1. Recenzja gry Victoria 3 – wielki powrót wielkiej strategii?
  2. Victoria 3 - poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej