Project Offset wciąż w produkcji
Informacje o grze Project Offset pojawiły się po raz pierwszy w 2006 roku. Tytuł ma być epicką grą FPP osadzoną w antycznej krainie, a jest robiony przez naprawdę zdolnych ludzi. Na tyle zdolnych, że w 2008 roku kupił ich Intel. Doniesień o postępach nad grą i silnikiem było przez ostatnie lata niewiele, ważne jest jednak to, że projekt ma się co najmniej dobrze.
Informacje o grze Project Offset pojawiły się po raz pierwszy w 2006 roku. Tytuł ma być epicką grą FPP osadzoną w antycznej krainie, a jest robiony przez naprawdę zdolnych ludzi. Na tyle zdolnych, że w 2008 roku kupił ich Intel. Doniesień o postępach nad grą i silnikiem było przez ostatnie lata niewiele, ważne jest jednak to, że projekt ma się co najmniej dobrze.
Na Games Developer Conference zostały zaprezentowane świeże dwa filmiki pokazujące, że CryENGINE ma godnego konkurenta w kategorii efektowny silnik do gry. Ładnie wyglądające grafiki pokazujące możliwości Offset Engine widzieliśmy już w przeszłości, ale miło jest dowiedzieć się, że twórcy wciąż pracują nad udoskonaleniem swego dzieła. Na oficjalnej stronie pojawiły się nowe materiały (dwa filmiki – budowanie pełnego detali obiektu 3D na przykładzie chatki oraz dużo ciekawszy pokaz mocy silnika – niebiańskie lasery niszczące świątynię w dżungli) oraz zapowiedź rychłego dodania kolejnych.
Wszystko wygląda smakowicie, ale szkoda, że po niemal 4 latach otrzymujemy tak niewiele. Liczmy na to, że obecny ruch w interesie jest zwiastunem wielu nowości i być może w końcu będzie nam dane zobaczyć Project Offset w pełnej krasie.