Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 marca 2009, 11:49

autor: Filip Grabski

Project Offset wciąż w produkcji

Informacje o grze Project Offset pojawiły się po raz pierwszy w 2006 roku. Tytuł ma być epicką grą FPP osadzoną w antycznej krainie, a jest robiony przez naprawdę zdolnych ludzi. Na tyle zdolnych, że w 2008 roku kupił ich Intel. Doniesień o postępach nad grą i silnikiem było przez ostatnie lata niewiele, ważne jest jednak to, że projekt ma się co najmniej dobrze.

Informacje o grze Project Offset pojawiły się po raz pierwszy w 2006 roku. Tytuł ma być epicką grą FPP osadzoną w antycznej krainie, a jest robiony przez naprawdę zdolnych ludzi. Na tyle zdolnych, że w 2008 roku kupił ich Intel. Doniesień o postępach nad grą i silnikiem było przez ostatnie lata niewiele, ważne jest jednak to, że projekt ma się co najmniej dobrze.

Na Games Developer Conference zostały zaprezentowane świeże dwa filmiki pokazujące, że CryENGINE ma godnego konkurenta w kategorii efektowny silnik do gry. Ładnie wyglądające grafiki pokazujące możliwości Offset Engine widzieliśmy już w przeszłości, ale miło jest dowiedzieć się, że twórcy wciąż pracują nad udoskonaleniem swego dzieła. Na oficjalnej stronie pojawiły się nowe materiały (dwa filmiki – budowanie pełnego detali obiektu 3D na przykładzie chatki oraz dużo ciekawszy pokaz mocy silnika – niebiańskie lasery niszczące świątynię w dżungli) oraz zapowiedź rychłego dodania kolejnych.

Wszystko wygląda smakowicie, ale szkoda, że po niemal 4 latach otrzymujemy tak niewiele. Liczmy na to, że obecny ruch w interesie jest zwiastunem wielu nowości i być może w końcu będzie nam dane zobaczyć Project Offset w pełnej krasie.

Project Offset wciąż w produkcji - ilustracja #1
Obrazek nie oddaje świetności. Filmik – owszem.

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej

gry