Project Natal będzie reklamowany przez wielkie gwiazdy
Project Natal stanie w szranki nie tylko z nowym kontrolerem firmy Sony, ale również z odnoszącym sukcesy Wii od Nintendo. W jaki sposób koncern Microsoft zawalczy o masowego i casualowego odbiorcę? Z informacji pozyskanych przez brytyjski serwis MCV wynika, że kontrolerowi pomoże w tym przede wszystkim zakrojona na szeroką skalę promocja.
Project Natal stanie w szranki nie tylko z nowym kontrolerem firmy Sony, ale również z odnoszącym sukcesy Wii od Nintendo. W jaki sposób koncern Microsoft zawalczy o masowego i casualowego odbiorcę? Z informacji pozyskanych przez brytyjski serwis MCV wynika, że kontrolerowi pomoże w tym przede wszystkim zakrojona na szeroką skalę promocja.
Okazuje się, że szefostwo Microsoftu wysłało wyselekcjonowanej grupie amerykańskich gwiazd specjalne zaproszenia do udziału w akcji marketingowej Natala. Producent konsoli Xbox 360 zdecydował się tu zatem na identyczny ruch, jak Nintendo w przypadku Wii i DS (ciepłe słowa na temat obu platform i gier na nie wypowiedziały m.in. Beyonce i Lisa Kudrow z Przyjaciół).
Dodatkowo Microsoft ma w planach reklamowanie Natala w mediach dotąd nie mających nic wspólnego z elektroniczną rozrywką. Dla przykładu – wśród tytułów prasowych wymienionych przez redakcję serwisu MCV znalazły się czasopisma Vogue, czy też Glamour, podejmującej temat mody. Można się więc spodziewać, że także Natal otrzyma wsparcie ze strony gier typu Wii Fit, wzbudzając zainteresowanie m.in. wśród dorosłych kobiet.
W rozreklamowaniu Natala mają również pomóc firmy niezwiązane bezpośrednio z rynkiem gier. Są wśród nich m.in. wydawnictwa, a także wielkie sieci handlujące zabawkami. Działania Microsoftu jednoznacznie wskazują, że Natal kierowany będzie w bardzo dużym stopniu do osób dotąd nie interesujących się elektroniczną rozrywką.
Według ostatnich plotek, Project Natal trafi do sprzedaży w październiku bieżącego roku. Więcej wieści i niepotwierdzonych informacji na temat kontrolera znajdziecie w jednej z naszych poprzednich wiadomości. Napisaliśmy tam m.in. o zainteresowaniu wyrażonym przez ludzi z MTV Games, wydawcy muzycznej marki Rock Band.