Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 lipca 2014, 09:00

autor: Adrian Werner

Project CARS - poznaliśmy wymagania sprzętowe

Slightly Mad Studios opublikowało wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry Project CARS, czyli symulatora jazdy, którego premiera zaplanowana została na listopad.

Project CARS trafi do sprzedaży w listopadzie. - Project CARS - poznaliśmy wymagania sprzętowe - wiadomość - 2014-07-25
Project CARS trafi do sprzedaży w listopadzie.

Po długich latach produkcji, prace nad wyścigowym symulatorem Project CARS powoli dobiegają końca. Dzięki temu autorzy, czyli ludzie z zespołu Slightly Mad Studios, mogli wreszcie podać ostateczne wymagania sprzętowe wersji pecetowej.

Minimalne wymagania sprzętowe

  1. Procesor: 2.66 GHz Intel Core 2 Quad Q8400 lub 3.0 GHz AMD Phenom II X4 940
  2. Pamięć RAM: 4 GB
  3. Karta grafiki: Nvidia GTX 260 lub ATI Radeon HD 5770 z 1 GB pamięci

Rekomendowane wymagania sprzętowe

  1. Procesor: 3.5 GHz Intel Core i7 3700 lub 4.0 GHz AMD FX-8350
  2. Pamięć RAM: 8 GB
  3. Karta grafiki: z 2 GB pamięci, z serii Nvidia GT600 lub AMD Radeon HD7000

Przypomnijmy, że Project CARS to symulator jazdy, nad którym pracuje Slightly Mad Studios, czyli zespół mający na koncie takie tytuły, jak Need for Speed Shift czy Shift 2: Unleashed. Najnowsze dzieło tej ekipy ma być znacznie bardziej realistyczne niż jej wcześniejsze produkcje. Od nowa napisano cały silnik fizyczny, a fakt, że projekt został w dużym stopniu sfinansowany przez samych graczy, sprawił, że twórcy mogli opracować grę głównie z myślą o najbardziej oddanych fanach gatunku.

Project CARS ukaże się w listopadzie w wersjach na pecety z systemem Windows oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Natomiast w przyszłym roku wydane zostaną edycje na Wii U oraz Steam OS.

  1. Project CARS – oficjalna strona gry
  2. Graliśmy w Project CARS - realistyczne wyścigi nabierają rumieńców

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej