Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 sierpnia 2006, 07:18

Produkty firmy Konami w ofercie serwisu GameTap

Przedstawiciele serwisu GameTap, oferującego swoim użytkownikom możliwość zabawy w ponad pięćset popularnych gier (często są to wielkie hity sprzed lat), poinformowali o dołączeniu do oferty produktów koncernu Konami.

Przedstawiciele serwisu GameTap, oferującego swoim użytkownikom możliwość zabawy w ponad pięćset popularnych gier (często są to wielkie hity sprzed lat), poinformowali o dołączeniu do oferty produktów koncernu Konami.

Produkty firmy Konami w ofercie serwisu GameTap - ilustracja #1
Castlevania Bloodlines

Na dobry początek japońska firma udostępniła siedem tytułów, wśród których znajdziemy:

  • Castlevania Bloodlines (SEGA Genesis – 1994);
  • Contra Hard Corps (SEGA Genesis – 1994);
  • Frogger (Coin-op – 1981);
  • Shadow of Destiny (Windows – 2002);
  • Time Pilot (Coin-op – 1982);
  • Time Pilot ’84 (Coin-op – 1984);
  • Yie Ar Kung-Fu (Coin-op – 1985).

Jak widać większość programów to klasyczne gry zręcznościowe, które największe tryumfy święciły w latach osiemdziesiątych na automatach coin-op. Oprócz tego znalazły się tu dwie konwersje z platformy SEGA Genesis oraz jeden nowszy produkt.

Produkty firmy Konami w ofercie serwisu GameTap - ilustracja #2
Contra Hard Corps

GameTap to serwis umożliwiający zabawę na PeCecie w ponad 500 gier, które pierwotnie ukazały się na innych platformach sprzętowych (oczywiście znajdziemy tu także tradycyjne tytuły na „blaszaka”, ale są one w zdecydowanej mniejszości). Opłacając stały abonament za pomocą karty kredytowej, każdy użytkownik serwisu może korzystać z bogatej oferty programów, przygotowanej przez autorów witryny. Już za kilka miesięcy wśród proponowanych tytułów znajdą się również premierowe produkcje. Mowa tu o wskrzeszonym niedawno projekcie Uru Live oraz pierwszym epizodzie nowej gry o przygodach Sama i Maksa.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej