autor: Maciej Myrcha
Problemów z grafficiarską reklamą Sony ciąg dalszy
Przed świętami informowaliśmy Was o nietypowej formie promocji, którą zastosowała firma Sony do reklamy swojego najnowszego, przenośnego dziecka, konsoli PSP. Niestety graffiti przedstawiające nastolatków i PSP w różnych konfiguracjach nie podoba się nie tylko władzom miasta.
Przed świętami informowaliśmy Was o nietypowej formie promocji, którą zastosowała firma Sony do reklamy swojego najnowszego, przenośnego dziecka, konsoli PSP. Niestety graffiti przedstawiające nastolatków i PSP w różnych konfiguracjach nie podoba się nie tylko władzom miasta.
"Graffiti umieszczone w 3 miejscach w Filadelfii zostały zamazane przez zirytowanych mieszkańców," powiedział przedstawiciel władz miasta. Pedro Ramos, dyrektor zarządzający, dodał: "Reklamy były nielegalne, ponieważ nie posiadały odpowiednich pozwoleń na ich umieszczenie. Dodatkowo, ich wydźwięk był oszukańczy, gdyż tak naprawdę były komercyjne i usiłowały ukryć ten fakt. I jak widać mieszkańcy poczuli się nimi urażeni - Sony po prostu nie uszanowało mieszkańców."