autor: Marek Grochowski
Pro Evolution Soccer 6 z reklamami Reeboka
Na dwa tygodnie przed premierą gry Pro Evolution Soccer 6 japońskie Konami podało do wiadomości, że doszło do porozumienia z firmą Reebok, jednym z koncernów zajmujących się produkcją akcesoriów sportowych. Dzięki zawartej umowie nowa odsłona jednej z najpopularniejszych symulacji piłkarskich wzbogaci się o liczne elementy z logiem RBK.
Na dwa tygodnie przed premierą gry Pro Evolution Soccer 6 japońskie Konami podało do wiadomości, że doszło do porozumienia z firmą Reebok, jednym z koncernów zajmujących się produkcją akcesoriów sportowych. Dzięki zawartej umowie nowa odsłona jednej z najpopularniejszych symulacji piłkarskich wzbogaci się o liczne elementy z logiem RBK.
W zamian za możliwość reklamowania się na futbolówkach czy bandach otaczających wirtualne boiska, kontrahent Konami pomoże w promowaniu Pro Evolution Soccera 6 poza środowiskiem graczy komputerowych, tudzież konsolowych. Pomoc z pewnością się przyda, bo nowe dzieło azjatyckich programistów rzeczywiście aspiruje do tego, by trafić do możliwie szerokiego grona odbiorców, o czym świadczy fakt, iż grę zaanonsowano na PC, PS2, X360 oraz platformy przenośne – PSP i NDS.
Polska premiera kopanki odbędzie się bez żadnych opóźnień w stosunku do reszty świata. Za sprawą firmy CD Projekt PES 6 zadebiutuje u nas 26 października.