Prince of Persia bez trybu kooperacji
Konferencja prasowa, która odbyła się podczas imprezy Ubidays ujawniła nie tylko wiele nowych faktów dotyczących kolejnej odsłony serii Prince of Persia, ale również przyniosła dodatkowe pytania. Skoro autorzy postanowili, że przez cały czas, podczas przygód przyszłego księcia towarzyszyć będzie mu druga postać, to być może wprowadzony zostanie jeden z ulubionych trybów współczesnych graczy – kooperacja.
Konferencja prasowa, która odbyła się podczas imprezy Ubidays ujawniła nie tylko wiele nowych faktów dotyczących kolejnej odsłony serii Prince of Persia, ale również przyniosła dodatkowe pytania. Skoro autorzy postanowili, że przez cały czas, podczas przygód przyszłego księcia towarzyszyć będzie mu druga postać, to być może wprowadzony zostanie jeden z ulubionych trybów współczesnych graczy – kooperacja.
Niestety, nic z tego. W rozmowie z serwisem Eurogamer, producent gry, Ben Mattes, potwierdził, że Prince of Persia nie zaoferuje takiej możliwości. Ponoć wpływ Eliki na rozgrywkę i fabułę ma być tak duży, że nie da się go odwzorować samą interakcją pomiędzy dwoma graczami. Sztuczna Inteligencja wirtualnego pomocnika będzie na tyle skomplikowana, że sama jej obecność powinna nam w zupełności wystarczyć. „Nie da się tego zaprojektować tak, aby grający nie przeszkadzali sobie nawzajem.”
Oficjalnie Prince of Persia (wciąż bez podtytułu) zmierza w kierunku komputerów PC, Xboksa 360, PlayStation 3 i Nintendo DS. Premiera odbędzie się jeszcze w trakcie tegorocznego sezonu świątecznego.