autor: Artur Falkowski
Premiera gry Turning Point: Fall of Liberty opóźniona
Pod koniec stycznia posiadacze konsoli Xbox 360 otrzymali możliwość przetestowania gry Turning Point: Fall of Liberty – strzelaniny FPP osadzonej w alternatywnym świecie, w którym losy II wojny światowej potoczyły się odmiennie niż w rzeczywistości. Niestety ciekawa fabuła nie zdołała wynagrodzić licznych niedociągnięć rozgrywki, które gracze z właściwą sobie bezwzględnością wypunktowali.
Pod koniec stycznia posiadacze konsoli Xbox 360 otrzymali możliwość przetestowania gry Turning Point: Fall of Liberty – strzelaniny FPP osadzonej w alternatywnym świecie, w którym losy II wojny światowej potoczyły się odmiennie niż w rzeczywistości. Niestety ciekawa fabuła nie zdołała wynagrodzić licznych niedociągnięć rozgrywki, które gracze z właściwą sobie bezwzględnością wypunktowali. Dlatego też postanowiono opóźnić premierę.
Pierwotnie wydawca gry, firma Codemasters, planował wydać Turning Point 29 lutego. Jak jednak udało się dowiedzieć serwisowi Eurogamer, data ta uległa przesunięciu o co najmniej miesiąc.
Deweloperzy gry, Spark Entertainment, przyznali niedawno, że w związku z licznymi skargami graczy muszą dopracować swój produkt w kilku aspektach, miedzy innymi w zakresie poruszania się bohatera, celowania, AI oraz oprawy graficznej. Trudno więc się dziwić, że lutowa data premiery wydaje się obecnie mało prawdopodobna.
Warto dodać, że informacje Eurogamera pochodzą od bliżej nieujawnionych sieci handlowych. Oficjalnego oświadczenia w tej sprawie Codemasters nie wydało. Biorąc jednak pod uwagę prezentowaną przez demo jakość, lepiej by było, by gracze otrzymali dopracowany produkt nawet kosztem opóźnionej daty premiery.
Przypominamy, że Turning Point: Fall of Liberty przygotowywane jest w wersji na konsole PS3 i X360 oraz komputery PC. Więcej informacji na temat wspomnianej produkcji można znaleźć na łamach naszej encyklopedii.