autor: Radosław Grabowski
Powstaje Hollow, czyli słoweńskie disco-totalitarne Piekło w konwencji FPS
Nadchodzi nowa gra ze słoweńskiego studia developerskiego ZootFly, skupiającego ojców m.in. takich pozycji jak: Casanova, Hitchcock: The Final Cut i Jerusalem: The Holy City. Rzeczony program nosi nazwę Hollow, a jego twórcy zamierzają zawrzeć w nim najlepsze cechy Doom III, Tom Clancy’s Splinter Cell i Halo: Combat Evolved.
Nadchodzi nowa gra ze słoweńskiego studia developerskiego ZootFly, skupiającego ojców m.in. takich pozycji jak: Casanova, Hitchcock: The Final Cut i Jerusalem: The Holy City. Rzeczony program nosi nazwę Hollow, a jego twórcy zamierzają zawrzeć w nim najlepsze cechy Doom III, Tom Clancy’s Splinter Cell i Halo: Combat Evolved.
Autorzy przedstawią nam alternatywną wizję planety Ziemi z drugiej połowy XX wieku (ludzkość nie doświadczyła w przeszłości II Wojny Światowej). Akcja zostanie umieszczona w hipotetycznym państwie Centrope (rejon Europy Środkowej), którego ustrój społeczno-polityczny można scharakteryzować jako disco-totalitarny.
Użytkownik pokieruje (przebieg wydarzeń ukazany z perspektywy pierwszej osoby) poczynaniami Tylera Kilmore’a – byłego amerykańskiego dziennikarza, wracającego po pięciu latach rozłąki do narzeczonej. Jednakże na bohatera spada niesłuszne oskarżenie o morderstwo wspomnianej niewiasty, więc musi on oczyścić się z zarzutów poprzez udanie się do samego Piekła i odnalezienie ukochanej (przy okazji heros odkrywa wielką i pilnie strzeżona tajemnicę cywilizacji).
Pozostałe kluczowe elementy produktu prezentują się następująco:
- Ponad dwadzieścia epizodów fabularnych, osadzonych w czterech odmiennych środowiskach (łącznie blisko trzydzieści godzin zabawy).
- Bogaty arsenał środków bojowych (np. broń pozbawiająca oponenta kości) i akcesoriów dodatkowych (zestaw wspinaczkowy, zdalnie sterowane maszyny itp.).
- Około ćwierć setki rozmaitych postaci i nieliniowy scenariusz.
- Rozbudowany tryb multiplayer (trzy różne zespoły w rywalizacji drużynowej itd.).
- Szczegółowo dopracowana oprawa wizualna, renderowana przez zaawansowany „silnik” Xubl.
Rynkowy debiut pełnej PeCetowej wersji omawianego tytułu nastąpi prawdopodobnie w okolicach przyszłorocznych Świąt Bożego Narodzenia.
Więcej informacji o Hollow: