Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 października 2003, 11:44

autor: Radosław Grabowski

Powstaje Hollow, czyli słoweńskie disco-totalitarne Piekło w konwencji FPS

Nadchodzi nowa gra ze słoweńskiego studia developerskiego ZootFly, skupiającego ojców m.in. takich pozycji jak: Casanova, Hitchcock: The Final Cut i Jerusalem: The Holy City. Rzeczony program nosi nazwę Hollow, a jego twórcy zamierzają zawrzeć w nim najlepsze cechy Doom III, Tom Clancy’s Splinter Cell i Halo: Combat Evolved.

Nadchodzi nowa gra ze słoweńskiego studia developerskiego ZootFly, skupiającego ojców m.in. takich pozycji jak: Casanova, Hitchcock: The Final Cut i Jerusalem: The Holy City. Rzeczony program nosi nazwę Hollow, a jego twórcy zamierzają zawrzeć w nim najlepsze cechy Doom III, Tom Clancy’s Splinter Cell i Halo: Combat Evolved.

Powstaje Hollow, czyli słoweńskie disco-totalitarne Piekło w konwencji FPS - ilustracja #1

Autorzy przedstawią nam alternatywną wizję planety Ziemi z drugiej połowy XX wieku (ludzkość nie doświadczyła w przeszłości II Wojny Światowej). Akcja zostanie umieszczona w hipotetycznym państwie Centrope (rejon Europy Środkowej), którego ustrój społeczno-polityczny można scharakteryzować jako disco-totalitarny.

Powstaje Hollow, czyli słoweńskie disco-totalitarne Piekło w konwencji FPS - ilustracja #2

Użytkownik pokieruje (przebieg wydarzeń ukazany z perspektywy pierwszej osoby) poczynaniami Tylera Kilmore’a – byłego amerykańskiego dziennikarza, wracającego po pięciu latach rozłąki do narzeczonej. Jednakże na bohatera spada niesłuszne oskarżenie o morderstwo wspomnianej niewiasty, więc musi on oczyścić się z zarzutów poprzez udanie się do samego Piekła i odnalezienie ukochanej (przy okazji heros odkrywa wielką i pilnie strzeżona tajemnicę cywilizacji).

Powstaje Hollow, czyli słoweńskie disco-totalitarne Piekło w konwencji FPS - ilustracja #3

Pozostałe kluczowe elementy produktu prezentują się następująco:

  • Ponad dwadzieścia epizodów fabularnych, osadzonych w czterech odmiennych środowiskach (łącznie blisko trzydzieści godzin zabawy).
  • Bogaty arsenał środków bojowych (np. broń pozbawiająca oponenta kości) i akcesoriów dodatkowych (zestaw wspinaczkowy, zdalnie sterowane maszyny itp.).
  • Około ćwierć setki rozmaitych postaci i nieliniowy scenariusz.
  • Rozbudowany tryb multiplayer (trzy różne zespoły w rywalizacji drużynowej itd.).
  • Szczegółowo dopracowana oprawa wizualna, renderowana przez zaawansowany „silnik” Xubl.
Powstaje Hollow, czyli słoweńskie disco-totalitarne Piekło w konwencji FPS - ilustracja #4

Rynkowy debiut pełnej PeCetowej wersji omawianego tytułu nastąpi prawdopodobnie w okolicach przyszłorocznych Świąt Bożego Narodzenia.

Więcej informacji o Hollow: