autor: Maciej Myrcha
Co dalej z Hollow?
Gry reprezentujące gatunek FPS są chyba jedną z najpopularniejszych kategorii elektronicznej rozrywki. Niestety, jak to w życiu tak i tutaj, są gorsze i lepsze momenty, w tym wypadku gry. Jednak wśród tego tłumu shooterów uważni fani FPSów z pewnością zwrócili uwagę na Hollow, który zapowiadał się całkiem smakowicie.
Gry reprezentujące gatunek FPS są chyba jedną z najpopularniejszych kategorii elektronicznej rozrywki. Niestety, jak to w życiu tak i tutaj, są gorsze i lepsze momenty, w tym wypadku gry. Jednak wśród tego tłumu shooterów uważni fani FPSów z pewnością zwrócili uwagę na Hollow, który zapowiadał się całkiem smakowicie.
Twórcy gry czerpali pomysły z takich Doom III, Tom Clancy’s Splinter Cell czy Halo: Combat Evolved. Już to połączenie powinno zagwarantować dobrą zabawę a dodając do tego całkiem intrygującą otoczkę fabularną i dość rozbudowany wachlarz funkcjonalności, mogliśmy otrzymać grę, co prawda może nie na miarę Dooma III, ale stojącą na przyzwoitym poziomie.
Niestety, tylko "mogliśmy" - przedstawiciele developera poinformowali, iż z powodu braku wydawcy chętnego do wprowadzenia gry na rynek, prace na Hollow zostają wstrzymane.