Power Drive 2000 - nowy gameplay z retro-futurystycznej ścigałki
W celu zwiększenia zainteresowania zbiórką na Kickstarterze studio Megacom Games wypuściło zapis rozgrywki z Power Drive 2000, czyli gry wyścigowej zainspirowanej produkcjami science-fiction z lat 80-tych ubiegło wieku.
Studio Megacom Games opublikowało nowy materiał video pokazujący rozgrywkę z Power Drive 2000, czyli gry wyścigowej utrzymanej w klimacie retro-futurystycznym. Twórcy chcą w ten sposób zachęcić graczy do wsparcia trwającej obecnie zbiórki w serwisie Kickstarter. Akcja crowdfundingowa dobiegnie końca 3 czerwca tego roku, a cel minimalny ustalono na poziomie 45 tysięcy dolarów kanadyjskich. Projekt zmierza wyłącznie na pecety, a jego premiera zaplanowana została na maj przyszłego roku.
Akcja gry toczyć się będzie w roku 2000, ale nie tym, który znamy z historii. Zamiast tego trafimy w realia wzorowane na tym, jak przyszłość wyobrażały sobie produkcje science-fiction z lat 80-tych ubiegłego wieku. Otrzymamy zatem klimat retro, świat zalany światłem neonów oraz futurystyczny samochód The Avenger 2000 wyposażony w gadatliwą sztuczną inteligencję znaną jako C.A.T.
Model jazdy będzie oczywiście stuprocentowo zręcznościowy. Kluczową rolę w wypracowywaniu dobrych czasów odegra drifting oraz właściwe wykorzystywanie dopalacza. W grze znajdziemy sześć trybów zabawy i każdy z nich dostępny ma być zarówno podczas samotnej rozgrywki, jak i w multiplayerze:
- Race Mode – standardowy wyścig, w którym będziemy się starali uzyskać najlepszy czas lub wygrać z “duchem” stanowiącym zapis przejazdu wykonanego przez nas lub innego gracza.
- Collector Mode – końcowy wynik zależeć będzie od tego ile rozrzuconych na trasie diamentów zbierzemy.
- Outrun Mode – tryb, w którym będziemy musieli uciec przed policją podczas pościgu rozgrywającego się na zatłoczonych ulicach cyberpunkowego miasta.
- Vaporizer Mode – na brzegach drogi ustawiony zostanie laserowy płot. Jakikolwiek kontakt z nim spowoduje zniszczenie samochodu.
- Gauntlet Mode – w tryb trybie naszym zadaniem będzie unikanie zderzeń z przeszkodami. Trasa będzie nieskończona i generowana proceduralnie.
- Turbo Mode – zwykłe wyścigi z nieograniczonymi zapasami dopalaczy.
Warto wspomnieć na koniec, że autorzy zamierzają dochować wierności tradycjom retro wyścigów i multiplayer dostępny będzie nie tylko przez sieć, ale także na podzielony ekranie.