autor: Krzysztof Rudek
Poważne zmiany w Biochemii zapowiedzią zmian w całym systemie craftingu
Zmiany, które zobaczymy w 1.1.2, to tylko pierwszy krok do rewolucji w umiejętnościach załogi.
W aktualizacji 1.1.2 (która właśnie zawitała na serwery testowe) pojawią się kolejne zmiany w Biochemii. Jest to dopiero początek znacznie większych zmian planowanych na kolejne aktualizacje, mających poważnie zmienić balans umiejętności załogi.
Zaimplementowane zmiany zainteresują nie tylko samych biochemików, ale również wszystkich wysokopoziomowych graczy. Usunięte zostają wymagania dla stimów i adrenali typu Energized i Exotech. Dzięki temu stają się one dostępne dla wszystkich graczy, którzy osiągną odpowiedni poziom doświadczenia. Zniknie w ten sposób nacisk na wybieranie Biochemu jako profesji optymalnej, gdy chcemy zwiększyć swoje możliwości w walce. Zdaniem deweloperów zwiększy się też popyt na produkty biochemików na Galactic Trade Network. Dodatkowo współczynniki stimów typu Rakata zostaną zrównane z tymi typu Energized. Dzięki temu uwypuklona zostanie główna, zamierzona zaleta tych stimów, czyli relatywnie niski koszt, a nie po prostu kolejny przyrost możliwości.
Zmiany w Biochemii to tylko pierwszy krok w zamierzonych przez Bioware zmianach w systemie craftingu. Najbardziej prawdopodobne są zmiany kosztu surowcowego przedmiotów (już teraz prowadzone są analizy rynku). Deweloperzy mówią o takich zmianach jak zwiększony wpływ augmentów na sprzęt, zwiększona szansa podczas odwrotnej inżynierii czy wprowadzenie szansy na krytyczny sukces podczas tworzenia pomarańczowych zbroi.
Oprócz zmian w Biochemii w aktualizacji 1.1.2 (która niedawno pojawiła się na PTS-ie, czyli serwerze testowym) możemy spodziewać się sporych zmian w umiejętnościach i umiejętnościach specjalnych Jedi i Sithów (wszystkich czterech klas) oraz sporej paczki kolejnych napraw błędów gry.