autor: Karolina Talaga
Popyt na Xboxa 360 w Europie większy, niż w USA
Podczas targów CES Peter Moore, szef marketingu oddziału Microsoft Xbox, w rozmowie z redaktorami serwisu Joystiq podzielił się kilkoma interesującymi szczegółami dotyczącymi debiutu rynkowego konsoli Xbox 360.
Podczas targów CES Peter Moore, szef marketingu oddziału Microsoft Xbox, w rozmowie z redaktorami serwisu Joystiq podzielił się kilkoma interesującymi szczegółami dotyczącymi debiutu rynkowego konsoli Xbox 360.
Zapytany o największe wyzwanie, jakiemu musi teraz sprostać koncern, Peter Moore odpowiedział, że największym problemem jest dostarczenie odpowiedniej ilości egzemplarzy Xboxa 360. Co ciekawe i zaskakujące, szef Microsoft Xbox zdradził, że w Europie zapotrzebowanie na wspominaną konsolę jest większe (!), niż w Stanach Zjednoczonych.
„Największym wyzwaniem dla nas jest sprostanie zapotrzebowaniu. Kontynuujemy dostarczanie dużej ilości konsol, w szczególności do Europy, gdzie popyt jest nawet większy, niż w Stanach Zjednoczonych - choć może trudno w to uwierzyć. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby sprostać temu popytowi i miejmy nadzieję, później na wiosnę, będziecie mogli po prostu wejść do sklepu i kupić konsolę” – powiedział Moore.
Cóż, trzymamy za słowo.