autor: Maciej Myrcha
Ponad 2 miliony domorosłych Idoli
Firma Sony poinformowała, nie bez dumy, iż sprzedaż gier z serii SingStar przekroczyła 2 miliony egzemplarzy. Przedstawiciele firmy są również zaskoczeni bardzo dobrym przyjęciem serii w przemyśle muzycznym - w chwili obecnej baza licencjonowanych piosenek w SingStar liczy ponad 250 tytułów.
Firma Sony poinformowała, nie bez dumy, iż sprzedaż gier z serii SingStar przekroczyła 2 miliony egzemplarzy. Przedstawiciele firmy są również zaskoczeni bardzo dobrym przyjęciem serii w przemyśle muzycznym - w chwili obecnej baza licencjonowanych piosenek w SingStar liczy ponad 250 tytułów.
I to zapewne szybko rozrastający się katalog piosenek przyczynił się w dużym stopniu do dużej popularności serii. Pierwsza gra SingStar pojawiła się w maju 2004 i praktycznie z biegu podbiła serca graczy, oferując im "ulepszoną" wersję karaoke w domowym zaciszu. W listopadzie tego samego roku, napędzana sukcesem poprzedniczki pojawiła się SingStar Party z nową listą utworów oraz szerokim wachlarzem trybów rozgrywki, oferując zabawę dla maksymalnie 8 graczy, w tym Duet Mode. Najnowsza edycja serii, SingStar Popworld pojawiła się w maju (w Polsce w zeszłym miesiącu) i od razu została gorąca przyjęta przez domorosłych piosenkarzy.
Sony nie spoczywa na laurach i obecnie trwają prace nad wersją programu oferującą przeboje lat 80tych.