Polskie Blair Witch straszy na długim gameplayu z gamescom
Tegoroczne targi gamescom przyniosły nie tylko zwiastun gry Blair Witch, lecz także długi gameplay z tej produkcji. Choć survival horror od ekipy Bloober Team będzie w stanie solidnie nas wystraszyć, podczas rozgrywki nie zabraknie spokojniejszych momentów.
Krakowski zespół Bloober Team przywiózł na tegoroczne targi gamescom swoje najnowsze dzieło, czyli grę Blair Witch. W Kolonii można sprawdzić jej wersję demonstracyjną, z której ponad dwadzieścia minut gameplayu czeka poniżej.
Przygoda rozpoczyna się całkiem spokojnie. Oto bowiem główny bohater – Ellis – trafia do Black Hills Forest w towarzystwie swojego wiernego psa imieniem Bullet, by pomóc policji w poszukiwaniach zaginionego chłopca. Następnie gracz jest przerzucany pomiędzy kolejnymi „atrakcjami” – od emocjonującej ucieczki przed czymś, czego protagonista wciąż nie zdołał zgłębić i wizyty w skąpanej w ciemnościach pieczarze, przez krótkie starcie z koszmarnymi istotami (których słabością jest światłowstręt) i wizytę w opuszczonych budynkach przy akompaniamencie grzmotów, skończywszy na bliskim spotkaniu z... czymś.
Choć Blair Witch nie zaoferuje nam w pełni otwartego świata, autorzy dadzą nam dużo większą swobodę, niż miało to miejsce w ich poprzednich grach. Poza tym nowością na tle ich wcześniejszych dzieł są konfrontacje z przeciwnikami, którym stawimy czoła przy pomocy latarki. Na osobną wzmiankę zasługuje jeszcze fakt, że omawiany tytuł prezentuje się naprawdę dobrze od strony audiowizualnej.
Blair Witch zmierza na komputery osobiste oraz Xboksa One, a zadebiutuje 30 sierpnia (w Polsce otrzyma kinową lokalizację). Od dnia premiery produkcję będą mogli sprawdzić abonenci Xbox Game Pass (zarówno na konsoli Microsoftu, jak i na komputerach osobistych); pozostali gracze zapłacą za nią około 110 zł (w zależności od platformy).