autor: Rafał Skierski
Pojemność płyt Blu-ray nie satysfakcjonuje Hideo Kojimy
W piątek przytaczaliśmy Wam wypowiedź Ryana Paytona, który w najnowszej sesji podcastu na stronie Kojima Productions stwierdził, że (ze względu na pojemność płyty Blu-ray) nie ma szans na kilka wersji dialogów w MGS4. Jak się okazało, sam Hideo Kojima również jest niezadowolony z "małej" pojemności płyt nowej generacji.
W piątek przytaczaliśmy Wam wypowiedź Ryana Paytona (jednego z producentów Metal Gear Solid 4), który w najnowszej sesji podcastu na stronie Kojima Productions stwierdził, że (ze względu na pojemność płyty Blu-ray) nie ma szans na kilka wersji dialogów w MGS4. W związku z tym nie powinniśmy spodziewać się, że dostaniemy możliwość zagrania w wersję PAL na przykład z japońskim voice-actingiem. Jak się okazało, sam Hideo Kojima również jest niezadowolony z "małej" pojemności płyt nowej generacji.
W wywiadzie dla magazynu Famitsu japoński twórca stwierdził, że pojemność płyty Blu-ray dalej nie satysfakcjonuje jego zespołu. - Prawdę mówiąc nie jesteśmy zadowoleni z jakości, jaką możemy uzyskać. Wiecie, nie mamy wystarczającej ilości miejsca na płycie. Przez to cały czas musieliśmy decydować co wyciąć, a co bardziej skompresować. - przyznał Hideo.
Przypomnijmy, że na płycie z Metal Gear Solid 4 ma również znajdować się tzw. „Starter Pack” Metal Gear Online, umożliwiający wspólną zabawę szesnastu graczom poprzez PlayStation Network. To z pewnością po części tłumaczy duże wymagania ludzi z Kojima Productions.