autor: Artur Falkowski
PLAYSTATION 3 - „To dopiero życie”
„To dopiero życie” – w ten sposób, zgodnie z informacjami przekazanymi przez Sony Computer Entertainment Europe, brzmieć będzie europejski slogan reklamowy nowej konsoli - PLAYSTATION 3. Znane i rozpoznawalne na całym świecie logo zostało zastąpione krojem pisma przywodzącym na myśl filmy ze Spider-manem. W samym sloganie natomiast zastosowano pismo charakterystyczne dla starych kinowych horrorów.
„To dopiero życie” – w ten sposób, zgodnie z informacjami przekazanymi przez Sony Computer Entertainment Europe, brzmieć będzie europejski slogan reklamowy nowej konsoli - PLAYSTATION 3. Znane i rozpoznawalne na całym świecie logo zostało zastąpione krojem pisma przywodzącym na myśl filmy ze Spider-manem. W samym sloganie natomiast zastosowano pismo charakterystyczne dla starych kinowych horrorów.
Pierwszy raz ze wspomnianym sloganem można było spotkać się podczas tegorocznych targów Games Convention w Lipsku. Na jednym z filmików promocyjnych pokazane zostało PLAYSTATION 3 rozsypujące się na wiele czerwonych części. Po chwili na ekranie pojawił się następujący napis:
Producent konsoli nie zdążył jeszcze wyjaśnić, o co chodzi z dość enigmatycznie sformułowanym hasłem reklamowym. Jak zerwanie ze znakiem firmowym sygnującym od samego początku konsole Sony wpłynie na wizerunek nowego sprzętu? W jaki sposób nowe hasło reklamowe i odejście od skrótu PS3 zostanie przyjęte przez fanów? Czas pokaże.