Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 30 października 2019, 13:20

Platige Image turbodoładowało reklamę Ferrari

Platige Image przygotowało efekty specjalne do kolejnej kampanii reklamowej. Tym razem jest to spot promujący park rozrywki Ferrari World w Abu Zabi zamówiony przez słynnego włoskiego producenta samochodów.

Założone w 1997 roku polskie studio postprodukcyjne Platige Image ma już wyrobioną markę na świecie. W jego dorobku znajdują się zarówno animacje, wśród których możemy wymienić nominowaną do Oscara Katedrę Tomasza Bagińskiego, jak i efekty specjalne do licznych rodzimych oraz zagranicznych filmów, a także reklam. Ostatnio z usług naszych rodaków zdecydowała się skorzystać nie byle jaka firma, bo samo Ferrari. Kultowy włoski producent samochodów zamówił spot promujący park rozrywki Ferrari World w Abu Zabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Jego głównym producentem była wytwórnia Deja Vu, reżyserią zajął się Nico Kreis, a rolą Platige Image było komputerowe wykończenie całości. Trwającą niecałą minutę reklamę można obejrzeć w serwisie Vimeo.

  1. Reklama Ferrari World w reżyserii Nico Kreisa
Podoba Wam się nowy spot parku rozrywki Ferrari World? - Platige Image turbodoładowało reklamę Ferrari - wiadomość - 2019-10-30
Podoba Wam się nowy spot parku rozrywki Ferrari World?

Mogłoby się wydawać, że na powyższym spocie nie ma zbyt wielu efektów specjalnych. Platige Image miało jednak więcej pracy, niż to wygląda na pierwszy rzut oka. Polskie studio musiało bowiem cyfrowo odtworzyć modele bolidu F1 Ferrari, zabytkowego samochodu Ferrari GT 250 z lat 60. ubiegłego wieku oraz najszybszej na świecie kolejki górskiej będącej jedną z głównych atrakcji parku rozrywki Ferrari World w Abu Zabi (sam budynek również został przygotowany komputerowo), a następnie wklejenie ich do ujęć z prawdziwych planów zdjęciowych. Całość sprawia bardzo naturalne wrażenie, więc można powiedzieć, że Platige Image bardzo dobrze wywiązało się ze swojego zadania.

Współpracę z Platige Image bardzo chwalił sobie Kreis. Cytując jego słowa:

Naprawdę podobała mi się praca z nimi. Platige Image ma bardzo kreatywną i pełną pasji załogę. Walczą oni o najlepszy efekt aż do samego końca.

Platige Image miało sporo pracy przy tworzeniu reklamy Ferrari World. - Platige Image turbodoładowało reklamę Ferrari - wiadomość - 2019-10-30
Platige Image miało sporo pracy przy tworzeniu reklamy Ferrari World.

Jeśli chcielibyście kiedykolwiek odwiedzić park rozrywki Ferrari World w Abu Zabi, to jest on otwarty codziennie w godzinach od 11:00 do 20:00. Ceny wejściówek zaczynają się od 295 dirhamów (czyli około 308 złotych).

  1. Oficjalna strona studia Platige Image

Miłosz Szubert

Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

więcej