autor: Maciej Śliwiński
Pierwsze szczegóły na temat rozgrywki w Dante's Inferno
Brytyjskie pismo dla graczy, PSM3, opublikowało w swoim ostatnim numerze obszerną zapowiedź Dante’s Inferno, przygotowywanej przez studio EA Redwood Shores gry, która ma łączyć w sobie cechy takich hitów jak Dead Space i God of War.
Brytyjskie pismo dla graczy, PSM3, opublikowało w swoim ostatnim numerze obszerną zapowiedź Dante’s Inferno, przygotowywanej przez studio EA Redwood Shores gry, która ma łączyć w sobie cechy takich hitów jak Dead Space i God of War.
W artykule znajdziemy przede wszystkim bardzo szczegółowe informacje dotyczące „gameplayu” gry. Wszyscy fani serii God of War powinni czuć się jak w domu przemierzając piekielne dziewięć kręgów w Dante’s Interno, gdyż sterowanie postacią, zadawanie ciosów oraz „combosów” jest niemal identyczne.
Wszelkie ataki będziemy więc wykonywać za pomocą kwadratu oraz trójkąta, do uników wykorzystamy analogowy drążek. Gra oferuje tez ciosy przypominające te z Devil May Cry – wciskając przycisk R1 oraz kwadrat wyrzucimy przeciwnika w powietrze, zadając mu przy tym serię szybkich ciosów.
Kolejnym znanym z innych gier elementem jest to, że wszystkie potwory będą pozostawiać po śmierci przydatne prowadzonemu przez nas bohaterowi rzeczy. W ten sposób uzupełnimy stan zdrowia lub zbieramy magiczne kule. Innym sposobem na zaopatrzenie się w podobne artefakty, będzie przeszukiwanie skrzyń – za pomocą kółka.
Dante’s Inferno będzie przygodową grą akcji oparta na Boskiej Komedii napisanej przez Dante Alighieri. Grę będziemy obserwować z perspektywy trzeciej osoby. Przygotowywana na konsole PlayStation 3 i Xbox 360 powinna pokazać się na sklepowych pólkach w 2009 roku.