Piekielny film z rozgrywki w Dante's Inferno
Koncern Electronic Arts opublikował za pośrednictwem serwisu GameTrailers.com nowy zwiastun (w jakości HD) ciekawie zapowiadającej się gry akcji Dante’s Inferno. Zaprezentowano w nim sporo ujęć z właściwej rozgrywki. Uzyskaliśmy w ten sposób możliwość dokładniejszego przyjrzenia się oprawie graficznej dzieła Visceral Games, autorów m.in. świetnego Dead Space.
Koncern Electronic Arts opublikował za pośrednictwem serwisu GameTrailers.com nowy zwiastun (w jakości HD) ciekawie zapowiadającej się gry akcji Dante’s Inferno. Zaprezentowano w nim sporo ujęć z właściwej rozgrywki. Uzyskaliśmy w ten sposób możliwość dokładniejszego przyjrzenia się oprawie graficznej dzieła Visceral Games, autorów m.in. świetnego Dead Space.
Epickie bitwy z ogromnymi przeciwnikami mają być jedną z domen Dante’s Inferno...
Czy Dante’s Inferno zachwyca pod względem grafiki? Na to pytanie należy odpowiedzieć dwojako – i tak, i nie. Z jednej strony bowiem produkcja Visceral Games zaskakuje projektami poziomów i przeciwników, wśród których nierzadko znajdują się powykręcane, iście diabelskie cielska. Z drugiej jednakże strony, zauważalna jest często słaba jakość użytych tekstur oraz niedopracowany system kolizji. W sumie, oglądając film, poczułem się, jakbym grał w jedną z dwóch pierwszych odsłon God of War – czuć tu bowiem powiew poprzedniej generacji konsol, które w tym właśnie aspekcie nie radziły sobie najlepiej.
Mimo to w akcji Dante’s Inferno prezentuje się bardzo efektownie. Szczególnie dobrze wyglądają pojedynki z co większymi przeciwnikami, wzbudzającymi należyty respekt. Zważywszy jednak na fakt, że jest to jeden z podstawowych elementów wszystkich szanujących się gier tego rodzaju (że wspomnę choćby serię Devil May Cry, wspomniane God of War czy też Ninja Gaiden), jego implementacja należała do priorytetów ekipy Visceral Games. Sporo innych wymaga natomiast poprawy.
...choć walki z nami podejmą się również ci nieco mniejsi, ale za to równie wkurzeni wrogowie.
Nadzieja na to nie jest jednak płonna. Światowa premiera Dante’s Inferno jest przecież przewidywana dopiero na przyszły rok. Ludzie z Visceral Games mają zatem jeszcze przynajmniej pół roku na dopracowanie swojej kolejnej produkcji. Mając w pamięci rewelacyjne niemal pod każdym względem Dead Space, można dojść do wniosku, że nie powinno to być dla nich większym problemem.
Przypominamy, że w Dante’s Inferno wkroczymy do piekła i odwiedzimy dziewięć jego kręgów w poszukiwaniu ukochanej Beatrycze. Produkcja będzie luźno nawiązywać do twórczości XIV-wiecznego pisarza, Dante Alighieri, a dokładnie rzecz ujmując – do jego ponadczasowej powieści Boskiej Komedii. Dzieło zostanie wydane przez Electronic Arts w wersjach na Xboksa 360, PlayStation 3, a także przenośne PSP. Pośród plotek pojawiły się również informacje o edycji pecetowej, lecz od pewnego czasu słuch o niej zaginął. Wiemy natomiast, że w planach znajduje się film animowany rozwijający fabułę – poznaliśmy już jego wstępne szczegóły.