autor: Daniel Kazek
PhysX na wyposażeniu Destineer Studios
Rośnie liczba tytułów, które w przyszłości wykorzystywać będą karty z chipem PhysX. Licencję na posłużenie się nowoczesną technologią opracowaną przez firmę AGEIA, nabyło właśnie Destineer Studios i już wkrótce zamierza zrobić z niej użytek.
Rośnie liczba tytułów, które w przyszłości wykorzystywać będą karty z chipem PhysX. Licencję na posłużenie się nowoczesną technologią opracowaną przez firmę AGEIA, nabyło właśnie Destineer Studios i już wkrótce zamierza zrobić z niej użytek.
Producent słynący z przygotowywania systemów treningowych dla amerykańskiej armii oraz organizacji wywiadowczych, w świadomości graczy zapisał się m.in. pracą nad Close Combat: First to Fight. Co więc skłoniło firmę dysponującą własnymi rozwiązaniami do zainteresowania się PhysX? Jak twierdzi prezes Destineer Studios, technologia ta dzięki niespotykanej dotąd efektywności jest po prostu najlepszą obecnie dostępną, a istotą przedsiębiorstwa jest dostarczanie swoim odbiorcom produktów, odznaczających się realistycznym podejściem do tematu.
Studio w swoich planach ma cztery, bliżej nieokreślone projekty, które powstają w oparciu o PhysX. Więcej o samej technologii można się dowiedzieć choćby z tego artykułu.