Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 stycznia 2010, 11:59

autor: Adrian Werner

Pełne wymagania sprzętowe Silent Hunter 5

Od momentu, w którym Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic wypłynie na półki sklepowe dzieli nas już trochę ponad miesiąc. W ramach przygotowań do zanurzenia warto sprawdzić, jakim sprzętem będziemy musieli dysponować, by bezstresowo cieszyć się tą produkcją.

Od momentu, w którym Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic wypłynie na półki sklepowe dzieli nas już trochę ponad miesiąc. W ramach przygotowań do zanurzenia warto sprawdzić, jakim sprzętem będziemy musieli dysponować, by bezstresowo cieszyć się tą produkcją.

 

Pełne wymagania sprzętowe Silent Hunter 5 - ilustracja #1

 

Wymagania poznaliśmy dzięki serwisowi Gamestar, który z kolei uzyskał je od niemieckiego oddziału Ubisoft.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • Procesor: Intel Core 2 Duo E4400 lub AMD Athlon 64 X2 4000+
  • Pamięć RAM: 1 GB (XP)/ 2 GB (Vista)
  • Karta grafiki: kompatybilna z DirectX 9.0c 256 MB pamięci
  • Miejsce na dysku: 8GB
  • System operacyjny: Windows XP/Vista/7

Zalecane wymagania sprzętowe:

  • Procesor: Intel Core 2 Duo E6850 lub AMD Athlon 64 X2 5600+
  • Pamięć RAM: 2 GB
  • Karta grafiki: kompatybilna z DirectX 9.0c z 512 MB pamięci
  • Miejsce na dysku: 8GB
  • System operacyjny: Windows XP/Vista/7

Jeśli chodzi o karty grafiki to podane wymagania są niezbyt dokładne. Dzięki użytkownikowi forum Subsim wiemy jednak, że według obsługi technicznej niemieckiego oddziału Ubisoft lista oficjalnie wspieranych kart obejmuje ATI Radeon HD 2600 oraz Nvidia GeForce 8800 lub lepsze. Choć nie oznacza to oczywiście, że na słabszym sprzęcie gra w ogóle nie ruszy. Dodatkowo potwierdzają się przypuszczenia, że Silent Hunter 5 będzie jedną z pierwszych gier korzystających z nowego systemu antypirackiego Ubisoftu.

Przypomnijmy, że najnowsza część serii Silent Hunter pojawi się na rynku 4 marca. Prawdziwe wilki morskie powinna zainteresować edycja kolekcjonerska.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej