Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 października 2020, 12:10

PayDay 3 wciąż w fazie projektowej

Prace nad grą PayDay 3 wciąż trwają, zgodnie z najnowszym wpisem na Twitterze serii produkcja pozostaje na etapie projektowania. Data premiery nie została jeszcze ujawniona, ale wedle poprzednich doniesień nie powinna mieć miejsca przed 2022 rokiem.

PayDay 3 wciąż w fazie projektowej - ilustracja #1
Prace nad PayDay 3 wciąż trwają.

PayDay 3 to produkcja, która mogłaby wyciągnąć firmę Starbreeze z finansowego dołka. Prędko tego jednak nie zrobi, bo zgodnie z wpisem na oficjalnym koncie serii na Twitterze, gra pozostaje w fazie projektowej i oczekuje na ogłoszenie daty premiery. Potwierdza to zatem poprzednie informacje, wedle których „trójka” miałaby zadebiutować dopiero w 2022 lub 2023 roku. PayDay 3 napędzany będzie przez Unreal Engine.

Starbreeze nie może pochwalić się spokojnym żywotem. Szwedzka firma od pewnego czasu cierpi z powodu problemów finansowych i jeszcze niedawno była bliska bankructwa. Winą za to obarczyć można grę OVERKILL's The Walking Dead, której debiut zakończył się spektakularną klapą. W grudniu zeszłego roku studio poinformowało, że jest już na dobrej drodze do wyjścia ze swoich kłopotów. Potwierdza to pierwsza wpłata, która 2 dni temu trafiła do części wierzycieli. Pozostaje pytanie, czy przerzucenie wszystkich sił na serię PayDay przełoży się na sukces? Przypomnijmy, że pierwsze wzmianki o „trójce” pojawiły się w 2016 roku.

  1. Starbreeze - strona oficjalna

Krzysztof Kałuziński

Krzysztof Kałuziński

W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.

więcej