Pamela - zapowiedziano survival horror studia NVYVE
Zespół NVYVE Studios zapowiedział pecetowy survival horror Pamela. Jego akcja toczyć się będzie na terenie futurystycznego kompleksu rozrywkowo-handlowego zlokalizowanego na niewielkiej wyspie.
- Twórcy: NVYVE Studios
- Gatunek: survival horror
- Platforma sprzętowa: PC
Niezależne kanadyjskie studio NVYVE zapowiedziało swój pierwszy projekt. Okazał się nim survival horror zatytułowany Pamela, który powstaje na razie wyłącznie z myślą o pecetach. Obecnie gra jest na tak wczesnym etapie produkcji, że autorzy nie są jeszcze w stanie podać żadnej, nawet przybliżonej daty premiery. Wypuścili za to pierwszy zwiastun i prezentuje się on imponująco, zarówno pod względem poziomu detali otoczenia, jak i ciekawie zrealizowanego interfejsu użytkownika.
Akcja gry toczyć się będzie w odległej przyszłości na niewielkiej wyspie, prawie całkowicie zajętej przez potężne centrum rozrywkowo-handlowe znane jako Eden. W miejscu tym znajdziemy zarówno wielkie hipermarkety, jak i nocne kluby. Nie spotkamy za to normalnych ludzi. Zamiast tego będziemy jedynym ocalałym, a reszta mieszkańców ma być zarażona tajemniczą chorobą, która wykrzywia ich ciała w monstrualne kształty i nieubłaganie doprowadza do utraty człowieczeństwa. Naszym jedynym sojusznikiem będzie tytułowa Pamela, czyli sztuczna inteligencja zarządzająca infrastrukturą Edenu.
Podczas zabawy gracz zmuszony zostanie do ostrożnej eksploracji wyspy w poszukiwaniu jedzenia, wody oraz przydatnych przedmiotów. Konieczne będzie także dbanie o odpowiednią ilość snu, co może okazać się problematyczne, gdy nie znajdziemy bezpiecznego schronienia. Wykreowana przez autorów wizja przyszłości pozbawiona jest wojen i brutalnych przestępstw. Dlatego w grze nie znajdziemy klasycznego uzbrojenia. Zamiast tego wykorzystamy urządzenia pacyfikujące należące do sił porządkowych, jak również znajdziemy nowe zastosowania dla różnorodnych, z pozoru bezpiecznych narzędzi, którymi posługiwali się pracownicy Edenu.
Ciekawie prezentuje się interfejs, gdyż zostanie on w całości zrealizowany jako część wirtualnego świata. Postać gracza dysponować ma przydatnymi urządzeniami w postaci opasek zakładanych na przedramiona, które będą w stanie wyświetlać hologramy z ekranami ekwipunku, systemu rzemiosła oraz innych przydatnych funkcji. Z tym sprzętem integrować się mają także wszystkie wykorzystywane przez nas narzędzia.