autor: Krzysztof Bartnik
Outfront II przemianowano na Faces of War, znalazł się też zachodni wydawca
Zmiana nazwy oraz pozyskanie zachodniego wydawcy spotkało ostatnio trójwymiarową strategię opowiadającej o żołnierzach walczących na frontach II Wojny Światowej, tj. Outfront II (sequel Soldiers: Heroes of World War II). Od teraz na pudełkach z tą grą należy wypatrywać tytułu Faces of War, wydawniczą umowę z 1C Company zawarła zaś korporacja UbiSoft.
Zmiana nazwy oraz pozyskanie zachodniego wydawcy spotkało ostatnio trójwymiarową strategię opowiadającej o żołnierzach walczących na frontach II Wojny Światowej, tj. Outfront II (sequel Soldiers: Heroes of World War II). Od teraz na pudełkach z tą grą należy wypatrywać tytułu Faces of War, wydawniczą umowę z 1C Company zawarła zaś korporacja UbiSoft.
Rynkowego debiutu programu należy spodziewać się w pierwszym kwartale przyszłego roku. Całość raczej na pewno trafi do naszego kraju za sprawą firmy Cenega Poland.
Nadchodzący tytuł zaoferuje cztery nowe kampanie dla pojedynczego gracza. Podczas ich trwania, wcielimy się w dowódcę wojsk: amerykańskich, brytyjskich, sowieckich i niemieckich. Akcja Faces of War przeniesie nas na różne fronty II wojny światowej i daje możliwość m.in. wzięcia udziału w sławnym D-Day, czy dowodzenia wojskami w walkach o Berlin. W przeciwieństwie do pierwszej części programu, gra oferuje również bardzo ciekawe misje w klimatach zimowych.
Podczas rozgrywki nie tylko budujemy bazy i nie wydobywamy surowców, interesuje nas jedynie aspekt militarny. Na misję otrzymamy określoną ilość ludzi i kilka zadań do wykonania. Wszystkie jednostki wojskowe zostaną bardzo szczegółowo odwzorowane na podstawie prawdziwych eksponatów z czasów wojny. Maszyny będą charakteryzowały się specyficznymi cechami, takimi jak różna ich wytrzymałość w różnych miejscach pancerza, ciężar, siła ognia, ilość spalanego paliwa itd.
Po więcej informacji odsyłam oczywiście na łamy Encyklopedii GRY-OnLine.