autor: Radosław Grabowski
Ostatnie dni przed premierą patcha v.1.01 dla C&C: Generals - Zero Hour
Prawdopodobnie w najbliższy poniedziałek (15 grudnia 2003) zakończy się długi okres oczekiwania użytkowników na debiutancką poprawkę systemową dla oficjalnego rozszerzenia gry Command & Conquer: Generals, noszącego podtytuł Zero Hour. Rzeczony patch wprowadzać ma nie tylko mnóstwo rozmaitych modyfikacji w funkcjonowaniu programu, ale także oferować jedenaście zupełnie nowych scenariuszy bitewnych.
Prawdopodobnie w najbliższy poniedziałek (15 grudnia 2003) zakończy się długi okres oczekiwania użytkowników na debiutancką poprawkę systemową dla oficjalnego rozszerzenia gry Command & Conquer: Generals, noszącego podtytuł Zero Hour. Rzeczony patch wprowadzać ma nie tylko mnóstwo rozmaitych modyfikacji w funkcjonowaniu programu, ale także oferować jedenaście zupełnie nowych scenariuszy bitewnych.
Poniżej zamieszczono niewielkie zestawienie wybranych zmian (obszerną bazę opublikowano tutaj – artykuł w języku angielskim) oraz pełną listę wspomnianych map z krótkimi opisami:
- Usunięcie problemów z nieprzerwanym pracowaniem hackerów w trakcie ataku mikrofalowego.
- Liczne ulepszenia o charakterze balansowym.
- Usprawnienie działania ambulansów i uzbrojenia systemu Gatlinga.
- Zlikwidowanie błędnych tekstów pomocy i niewłaściwie wyświetlanych animacji.
- Naprawienie złego algorytmu stopniowania trudności zabawy.
NAZWA | ILOŚĆ OSÓB |
Death Valley | 1-8 |
Dogs of War | 1-4 |
Forgotten Forest | 1-2 |
Hostile Dawn | 1-6 |
Iron Dragon | 1-8 |
Manic Aggression | 1-4 |
Mountain Fox | 1-4 |
North America | 1-2 |
Red Rock | 1-6 |
Seaside Mutiny | 1-2 |
The Frontline | 1-2 |
Więcej informacji o Command & Conquer: Generals – Zero Hour:
- Encyklopedia Gier GRY-OnLine
- Zapowiedź GRY-OnLine
- Recenzja GRY-OnLine
- Galeria GRY-OnLine
- Oficjalna Strona Internetowa