Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 18 września 2015, 12:20

autor: Adrian Werner

Order & Chaos 2: Redemption - zadebiutowała kontynuacja „mobilnego World of Warcraft”

Studio Gameloft wypuściło Order & Chaos 2: Redemption, czyli kontynuację najlepszego mobilnego MMORPG. Gra trafiła na iOS, Androida i Windows Phone.

Studio Gameloft nie kazało nam długo czekać na premierę MMORPG Order & Chaos 2: Redemption. Gra właśnie zadebiutowała na urządzeniach mobilnych, raptem sześć tygodniu po ujawieniu projektu.

Gra dostępna jest w wersjach na iOS oraz Android, a wersja na Windows Phone ma zadebiutować na dniach. Na wszystkich trzech platformach gra korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami.

Pod koniec poprzedniej części bohaterowie z wielkim trudem zniszczyli mający być źródłem zła artefakt znany jaki Pierwotne Serce. Okazało się jednak, że herosi zostali oszukani, a ich działania w rzeczywistości sprowadziły zagładę na prawie całą krainę. Akcja Order & Chaos 2: Redemption rozpoczyna się sześćset lat po tych wydarzeniach. Potomkom ocalałych udało się częściowo odbudować cywilizację, ale perspektywa nadchodzącego dobrobytu sprawiła, że do świata zaczynają powracać siły zła. Ponownie też zaczęli rodzić się bohaterowie, którzy są zdeterminowani naprawić błędy swoich przodków.

Większość mobilnych produkcji określanych mianem MMO z trudem zasługuje na to miano, oferując co najwyżej możliwość zabawy w kilkanaście-kilkadziesiąt osób. Order & Chaos 2: Redemption, podobnie jak część pierwsza, stanowi przykład znacznie rzadszego na tym rynku podejścia wzorowanego na rozwiązaniach pecetowych. Otrzymujemy więc olbrzymi świat, po którym może podróżować kilka tysięcy osób jednocześnie. Wszystko jest oczywiście lekko uproszczone, ale na rynku mobilnym gra i tak nie ma żadnej prawdziwej konkurencji w swojej kategorii.

Jednocześnie poza klasycznymi rozwiązaniami MMO autorzy przygotowali także nowości mające uprzyjemnić zabawę graczom preferującym samotną rozgrywkę. Z myślą o nich wprowadzono możliwość samodzielnego przechodzenia lochów, kiedy to nasza wersja podziemi staje się odrębną instancją, niedostępną dla innych użytkowników. Oczywiście nie zabrakło także opcji rywalizowania z innymi ludźmi w kilku trybach PvP lub połączenia z nimi sił w ramach kooperacji.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej