Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 listopada 2005, 12:50

autor: Piotr Doroń

Onimusha: Dawn of Dreams - nowe informacje

Firma Capcom ujawniła kilka ciekawych informacji na temat systemu rozgrywki, który uświadczymy w najnowszej edycji serii Onimusha, noszącej podtytuł Dawn of Dreams.

Firma Capcom ujawniła kilka ciekawych informacji na temat systemu rozgrywki, który uświadczymy w najnowszej edycji serii Onimusha, noszącej podtytuł Dawn of Dreams (planowana premiera w Stanach Zjednoczonych – 14 marca 2006 rok).

W grze znajdą się cztery typy dusz: czerwone, żółte, niebieskie oraz fioletowe. Zbieranie czerwonych systematycznie zwiększać będzie nasz poziom doświadczenia (czego efektem będzie zwiększona siła i ulepszone umiejętności). Żółte okażą się pomocne w przypadkach, gdy w walce poniesiemy jakieś obrażenia – odpowiedzialne są za regenerację zdrowia. Efektem wyłapywania dusz niebieskich będzie ładowanie się paska ataków specjalnych. Podzielony jest on na trzy części, a naładowanie wszystkich pozwoli wyzwolić niezwykle potężne ataki (wchodzące w skład tzw. Demon Attack Skill), które nie dość, że są w stanie powalić nawet największą kreaturę, to jeszcze aktywują chwilową nietykalność bohatera, którym w danym momencie sterujemy. W przypadku, gdy pomocnik głównej postaci również naładował swój pasek ataków specjalnych, możemy uruchomić Union Demon Skills (jednoczesny szturm obydwu postaci). Na tę chwilę nie znamy niestety zastosowania dusz fioletowych.

Więcej informacji na temat Onimusha: Dawn of Dreams możecie znaleźć w naszej Encyklopedii. Na koniec przygotowałem dla Was dwa zrzuty ekranowe prezentujące najnowszą część serii przygotowywanej przez Capcom:

Onimusha: Dawn of Dreams - nowe informacje - ilustracja #1
Onimusha: Dawn of Dreams - nowe informacje - ilustracja #2

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej