autor: Radosław Grabowski
Oficjalne stanowisko Digital Illusions w sprawie premiery Battlefield 2
Dochód w wysokości 19,5 miliona SEK po odliczeniu podatku, czyli 8,5 miliona PLN, zanotowała w roku fiskalnym 2004 szwedzka korporacja Digital Illusions, odpowiedzialna za bestsellerową serię Battlefield. Przy okazji opublikowania wyników finansowych pracownicy owej firmy przedstawili plany na najbliższą przyszłość.
Dochód w wysokości 19,5 miliona SEK po odliczeniu podatku, czyli 8,5 miliona PLN, zanotowała w roku fiskalnym 2004 szwedzka korporacja Digital Illusions, odpowiedzialna za bestsellerową serię Battlefield. Przy okazji opublikowania wyników finansowych pracownicy owej firmy przedstawili plany na najbliższą przyszłość.
W pewnym sensie potwierdziła się nasza wiadomość sprzed prawie dwóch tygodni, w której wspomnieliśmy o premierze gry Battlefield 2 ustalonej na 24 czerwca 2005. Istotnie skandynawscy developerzy zamierzają wypuścić swoje nowe dzieło na początku drugiej połowy bieżącego roku, aczkolwiek precyzyjnego terminu nie raczyli niestety ujawnić. Z pomocą przychodzi popularny internetowy sklep Electronics Boutique, podający w kontekście komercyjnego debiutu B2 dzień 27 czerwca 2005.
Ludzie z Digital Illusions przygotowują również w kooperacji z koncernem wydawniczym Electronic Arts projekt o nazwie Battlefield: Modern Combat (oficjalne rozpoczęcie dystrybucji najprawdopodobniej za około osiem miesięcy). Wśród docelowych platform sprzętowych figurują stacjonarne konsole Sony PlayStation 2 i Microsoft Xbox.