autor: Radosław Grabowski
Od 2 lipca 2004 Half-Life 2 zadziała na PeCetach klasy Microsoft DirectX 6.0 i lepszych?
Amerykański sklep internetowy Wal-Mart przyjmuje właśnie zamówienia przedpremierowe od klientów, chcących nabyć grę Half-Life 2. Według karty produktu oficjalny rynkowy debiut niniejszej pozycji nastąpi 2 lipca 2004, natomiast minimalne wymagania systemowe obejmą m.in.: procesor główny 700 MHz, 128 MB RAM i akcelerator graficzny kompatybilny z interfejsem Microsoft DirectX 6.0. Większość z rzeczonych informacji wydaje się znajdować potwierdzenie w ostatnim wywiadzie, udzielonym przez Gabe Newella z firmy Valve Software sieciowym dziennikarzom z Half-Life Radio.
Amerykański sklep internetowy Wal-Mart przyjmuje właśnie zamówienia przedpremierowe od klientów, chcących nabyć grę Half-Life 2. Według karty produktu oficjalny rynkowy debiut niniejszej pozycji nastąpi 2 lipca 2004, natomiast minimalne wymagania systemowe obejmą m.in.: procesor główny 700 MHz, 128 MB RAM i akcelerator graficzny kompatybilny z interfejsem Microsoft DirectX 6.0. Większość z rzeczonych informacji wydaje się znajdować potwierdzenie w ostatnim wywiadzie, udzielonym przez Gabe Newella z firmy Valve Software sieciowym dziennikarzom z Half-Life Radio.
Otóż wspomniany osobnik powiedział, że obecnie jego koledzy developerzy optymalizują swoje dziecko w kontekście jak najlepszej współpracy ze sprzętem starszego typu (DX 6.0, 7.0 itd.). Generalnie gra jest już ponoć ukończona, jednakże ciągle trwają drobiazgowe testy i liczne zabiegi z gatunku „montujemy ślicznie błyszczącą gwiazdę na szczycie bożonarodzeniowego drzewka iglastego i odkurzamy cały dom”.
Więcej informacji o Half-Life 2: