Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 kwietnia 2010, 17:25

autor: Piotr Doroń

O starcie finalnej wersji CDPROgramu

CDPROgram – nowy lojalnościowy program firmy CD Projekt, znajdujący się od pewnego czasu w fazie otwartych testów – wystartuje jutro w wersji finalnej, zapowiedzianej w trakcie wiosennej konferencji CD Projektu. W jej ramach jeden z największych rodzimych wydawców i dystrybutorów gier zaserwuje swoim klientom darmowy dostęp do ponad 210 pecetowych produkcji.

CDPROgram – nowy lojalnościowy program firmy CD Projekt, znajdujący się od pewnego czasu w fazie otwartych testów – wystartuje jutro w wersji finalnej, zapowiedzianej w trakcie wiosennej konferencji CD Projektu. W jej ramach jeden z największych rodzimych wydawców i dystrybutorów gier zaserwuje swoim klientom darmowy dostęp do ponad 210 pecetowych produkcji, a wśród nich m.in. Fallout, Arcanum, Duke Nukem 3D oraz Heroes of Might and Magic 3.

CDPROgram umożliwia graczom ściąganie gier z oferty serwisu Good Old Games, uruchomionego przez CD Projekt w 2008 roku (wymagana rejestracja). Do zakupów wykorzystywana jest nowa waluta, tzw. CDPunkty, które otrzymuje się za zakup gier z katalogu CD Projekt. Liczba przyznanych punktów zależna jest m.in. od wydania gry (zwykłego, kolekcjonerskiego lub reedycji), a także czasu dokonania rejestracji w CDPROgramie na łamach CDProjekt.pl:

  • rejestracje dokonane w ciągu pierwszego miesiąca (30 dni kalendarzowych) po premierze gry warte są dwukrotności sugerowanej ilości CDPunktów przypisanych do danej gry komputerowej, obowiązującej w momencie jej premiery;
  • rejestracje dokonane w czasie od 1 do 3 miesięcy po premierze (od 31 do 90 dnia po premierze) warte są jednokrotności sugerowanej ilości CDPunktów przypisanych do danej gry komputerowej, obowiązującej w momencie jej premiery;
  • rejestracje dokonane w czasie 3 do 6 miesięcy po premierze (od 91 do 180 dnia po premierze) warte są 50% sugerowanej ilości CDPunktów przypisanych do danej gry komputerowej, obowiązującej w momencie jej premiery;
  • rejestracje dokonane w czasie powyżej 6 miesięcy (od 181 dnia po premierze) warte są 25% sugerowanej ilości CDPunktów przypisanych do danej gry komputerowej, obowiązującej w momencie jej premiery.

Wszystkie gry z oferty CDPROgramu i GOG.com dostępne będą w dwóch progach cenowych – 150 i 300 CDPunktów.

Jutro poznamy kolejne szczegóły na temat CDPROgramu – liczymy m.in. na szersze objaśnienie kwestii przyznawania CDPunktów za rejestrację wydanych już gier (rozwijające informacje zawarte w opisanym w punktach regulaminie).

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej