O starcie finalnej wersji CDPROgramu
CDPROgram – nowy lojalnościowy program firmy CD Projekt, znajdujący się od pewnego czasu w fazie otwartych testów – wystartuje jutro w wersji finalnej, zapowiedzianej w trakcie wiosennej konferencji CD Projektu. W jej ramach jeden z największych rodzimych wydawców i dystrybutorów gier zaserwuje swoim klientom darmowy dostęp do ponad 210 pecetowych produkcji.
CDPROgram – nowy lojalnościowy program firmy CD Projekt, znajdujący się od pewnego czasu w fazie otwartych testów – wystartuje jutro w wersji finalnej, zapowiedzianej w trakcie wiosennej konferencji CD Projektu. W jej ramach jeden z największych rodzimych wydawców i dystrybutorów gier zaserwuje swoim klientom darmowy dostęp do ponad 210 pecetowych produkcji, a wśród nich m.in. Fallout, Arcanum, Duke Nukem 3D oraz Heroes of Might and Magic 3.
CDPROgram umożliwia graczom ściąganie gier z oferty serwisu Good Old Games, uruchomionego przez CD Projekt w 2008 roku (wymagana rejestracja). Do zakupów wykorzystywana jest nowa waluta, tzw. CDPunkty, które otrzymuje się za zakup gier z katalogu CD Projekt. Liczba przyznanych punktów zależna jest m.in. od wydania gry (zwykłego, kolekcjonerskiego lub reedycji), a także czasu dokonania rejestracji w CDPROgramie na łamach CDProjekt.pl:
- rejestracje dokonane w ciągu pierwszego miesiąca (30 dni kalendarzowych) po premierze gry warte są dwukrotności sugerowanej ilości CDPunktów przypisanych do danej gry komputerowej, obowiązującej w momencie jej premiery;
- rejestracje dokonane w czasie od 1 do 3 miesięcy po premierze (od 31 do 90 dnia po premierze) warte są jednokrotności sugerowanej ilości CDPunktów przypisanych do danej gry komputerowej, obowiązującej w momencie jej premiery;
- rejestracje dokonane w czasie 3 do 6 miesięcy po premierze (od 91 do 180 dnia po premierze) warte są 50% sugerowanej ilości CDPunktów przypisanych do danej gry komputerowej, obowiązującej w momencie jej premiery;
- rejestracje dokonane w czasie powyżej 6 miesięcy (od 181 dnia po premierze) warte są 25% sugerowanej ilości CDPunktów przypisanych do danej gry komputerowej, obowiązującej w momencie jej premiery.
Wszystkie gry z oferty CDPROgramu i GOG.com dostępne będą w dwóch progach cenowych – 150 i 300 CDPunktów.
Jutro poznamy kolejne szczegóły na temat CDPROgramu – liczymy m.in. na szersze objaśnienie kwestii przyznawania CDPunktów za rejestrację wydanych już gier (rozwijające informacje zawarte w opisanym w punktach regulaminie).