O reklamach w Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent słów kilka
Dla graczy, którzy mieli okazję zapoznać się już z najnowszą odsłoną cyklu Tom Clancy’s Splinter Cell, ta wiadomość nie powinna być żadną niespodzianką. Dla innych, wręcz przeciwnie. Okazuje się, że w tym nasyconym przemocą programie, swoje wytwory reklamuje popularny producent kosmetyków, koncern Nivea.
Dla graczy, którzy mieli okazję zapoznać się już z najnowszą odsłoną cyklu Tom Clancy’s Splinter Cell, ta wiadomość nie powinna być żadną niespodzianką. Dla innych, wręcz przeciwnie. Okazuje się, że w tym nasyconym przemocą programie, swoje wytwory reklamuje popularny producent kosmetyków, koncern Nivea.
Z opublikowanego wczoraj oficjalnego oświadczenia prasowego dowiadujemy się, że w grze Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent zamieszczono reklamy serii kosmetyków Nivea for Men, przeznaczonych dla mężczyzn, a także maszynek do golenia Norelco, tworzonych przez koncern Philips. Jeden ze spotów możemy zobaczyć w trakcie misji w Meksyku. Reklama pojawia się na ekranie telewizora w pokoju, gdzie Sam Fisher rozpoczyna zmagania. W trakcie zabawy ujrzymy również na olbrzymim wieżowcu billboard z adresem strony internetowej, gdzie oprócz informacji na temat wyżej wymienionych produktów, znajdziemy również konkurs związany z Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent...
Program zadebiutuje w naszym kraju 20 listopada bieżącego roku. Jego dystrybucją zajmie się firma Cenega.