Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 listopada 2006, 10:19

O reklamach w Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent słów kilka

Dla graczy, którzy mieli okazję zapoznać się już z najnowszą odsłoną cyklu Tom Clancy’s Splinter Cell, ta wiadomość nie powinna być żadną niespodzianką. Dla innych, wręcz przeciwnie. Okazuje się, że w tym nasyconym przemocą programie, swoje wytwory reklamuje popularny producent kosmetyków, koncern Nivea.

Dla graczy, którzy mieli okazję zapoznać się już z najnowszą odsłoną cyklu Tom Clancy’s Splinter Cell, ta wiadomość nie powinna być żadną niespodzianką. Dla innych, wręcz przeciwnie. Okazuje się, że w tym nasyconym przemocą programie, swoje wytwory reklamuje popularny producent kosmetyków, koncern Nivea.

O reklamach w Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent słów kilka - ilustracja #1

Z opublikowanego wczoraj oficjalnego oświadczenia prasowego dowiadujemy się, że w grze Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent zamieszczono reklamy serii kosmetyków Nivea for Men, przeznaczonych dla mężczyzn, a także maszynek do golenia Norelco, tworzonych przez koncern Philips. Jeden ze spotów możemy zobaczyć w trakcie misji w Meksyku. Reklama pojawia się na ekranie telewizora w pokoju, gdzie Sam Fisher rozpoczyna zmagania. W trakcie zabawy ujrzymy również na olbrzymim wieżowcu billboard z adresem strony internetowej, gdzie oprócz informacji na temat wyżej wymienionych produktów, znajdziemy również konkurs związany z Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent...

Program zadebiutuje w naszym kraju 20 listopada bieżącego roku. Jego dystrybucją zajmie się firma Cenega.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej