autor: Maciej Myrcha
Nowy (stary) gracz na rynku - Namco Bandai Holdings
Całkiem niedawno na rynku rozrywki elektronicznej miała miejsce fuzja dwóch japońskich firm, Namco oraz Bandai. Rozmowy dotyczące ustalenia warunków współpracy prawdopodobnie przebiegły pomyślnie i bez żadnych zakłóceń ponieważ do publicznej wiadomości podano nową nazwę tak utworzonej korporacji, Namco Bandai Holdings, oraz zaprezentowano nowe logo.
Całkiem niedawno na rynku rozrywki elektronicznej miała miejsce fuzja dwóch japońskich firm, Namco oraz Bandai. Rozmowy dotyczące ustalenia warunków współpracy prawdopodobnie przebiegły pomyślnie i bez żadnych zakłóceń ponieważ do publicznej wiadomości podano nową nazwę tak utworzonej korporacji, Namco Bandai Holdings, oraz zaprezentowano nowe logo.
Nowo powstała firma otworzyła też podwoje swojej strony internetowej, na której można znaleźć porcję raczej biznesowych informacji. Japońscy analitycy rynku bardzo dobrze prognozują firmie na przyszłość, zresztą sami jej szefowie przewidują, iż do końca bieżącego roku finansowego całkowity obrót grupy zamknie się kwotą około 4 miliardów USD. Obie firmy współpracowały już ze sobą w przeszłości, chociażby przy okazji wykorzystania przez Namco licencji Gundam.