Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 czerwca 2022, 10:51

Nowy przeciek o dacie premiery Uncharted na PC, dla odmiany ze Steama

Posiadacze pecetów nieprędko zagrają w pakiet Uncharted: Legacy of Thieves Collection – według bazy danych Steama tytuł zadebiutuje dopiero w październiku.

Pakiet gier Uncharted: Legacy of Thieves Collection może zadebiutować na pecetach 19 października tego roku, według informacji udostępnionych w serwisie SteamDB. Portal ten bazuje na danych pochodzących z bazy danych Steama i cieszy się sporą wiarygodnością, mimo to do podanego terminu lepiej podejść z rezerwą – to może być tylko tzw. placeholder.

O tym, że kolekcja trafi na pecety, wiemy od września zeszłego roku, nadal nie poznaliśmy jednak oficjalnej daty premiery pakietu, obejmującego lekko odświeżone wersje gry Uncharted 4: A Thief's End i samodzielnego dodatku Uncharted: The Lost Legacy. W kwietniu w sklepie Epic Games pojawiła się informacja, że tytuł będzie dostępny od 20 czerwca, która szybka została zastąpiona enigmatycznym „wkrótce”. Także wspomniany serwis SteamDB do tej pory wskazywał inną datę premiery: 15 lipca. Niewykluczone, że finalny termin ulegnie jeszcze zmianie.

Warto wspomnieć, że pakiet Uncharted: Legacy of Thieves Collection dawno zdążył zadomowić się na PlayStation 5 – użytkownicy japońskiego sprzętu cieszą się przygodami Nathana Drake’a oraz Chloe Frazer już od 28 stycznia. Obie wersje – pecetowa i konsolowa – zostały zapowiedziane w tym samym czasie.

Osobiście nie obraziłbym się, gdyby oficjalna informacja o premierze Uncharted: Legacy of Thieves Collection zbiegła się z zapowiedzią nowej odsłony cyklu. Za sprawą głównej rekruterki studia Naughty Dog wiemy, że zespołowi potrzebni są ludzie, którzy zajmą się spuścizną marki. Pozostaje nam czekać na więcej wiadomości na ten temat.

  1. Naughty Dog – oficjalna strona
  2. Seria Uncharted – oficjalna strona

Krzysztof Kałuziński

Krzysztof Kałuziński

W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.

więcej