autor: Maciej Myrcha
Nowy FPS - The Unseelie
Firma Octagon Entertainment poinformowała o podpisaniu porozumienia z australijskim developerem, KaWoW!. Dzięki tej umowie Octagon zabezpieczyła sobie prawa wydawnicze do powstającej na antypodach gry z rodzaju FPS łączącej w sobie elementy przygody i horroru, The Unseelie. PeCetowa wersja The Unseelie powinna "stać się" złota pod koniec przyszłego roku.
Firma Octagon Entertainment poinformowała o podpisaniu porozumienia z australijskim developerem, KaWoW!. Dzięki tej umowie Octagon zabezpieczyła sobie prawa wydawnicze do powstającej na antypodach gry z rodzaju FPS łączącej w sobie elementy przygody i horroru, The Unseelie. PeCetowa wersja The Unseelie powinna "stać się" złota pod koniec przyszłego roku.
Fabuła The Unseelie przedstawia się następująco: pewien kierowca rozbija swój samochód na drzewie chcąc uniknąć uderzenia w postać dziecka, którą dostrzegł w ostatniej chwili. Po ocknięciu się zmierza do starożytnego lasu, który okazuje się być "Tir-Na-Brach-Marbh" czyli Miejscem Odwiecznego Zła. Jego ponadnaturalne gałęzie i korzenie pochłonęły 17sto-wieczną wioskę irlandzką, odcinając ją od świata zewnętrznego i powodując spowolnienie upływu czasu. Nasz bohater chcąc wrócić do domu musi zmierzyć się z tytułowym The Unseelie, przeklętą magiczną rasą rodem z celtyckich mitów. Po pokonaniu kolejnych demonicznych lordów dostaniemy jeden z siedmiu celtyckich przedmiotów, które pomogą nam wyrwać się ze szponów Finvarra, Pana Śmierci.
Rozgrywka, na którą składać będzie się przeważnie walka, zostanie przedstawiona z perspektywy pierwszej osoby. Wprowadzono również elementy przygodowe w postaci rozmaitych zagadek logicznych i puzzli. Ponadto gra oferować będzie:
- Mityczne, celtyckie postaci, symbole, przedmioty;
- Renderowane w czasie rzeczywisty, refleksy świetlne i cienie;
- Trójwymiarowe środowisko;
- Artefakty ułatwiające walkę;
- Rozwój postaci wraz ze wzrostem doświadczenia.