autor: Maciej Myrcha
Nowe, "śnieżne" szczegóły Snow
Kilka dni temu na łamach naszego serwisu pojawiła się informacja, o nowej, "przestępczej" strategii czasu rzeczywistego, tworzonej przez Frog City Software - Snow. Dzisiaj na fale ogólnoświatowej pajęczyny wypłynęły nowe szczegóły dotyczące tej produkcji.
Kilka dni temu na łamach naszego serwisu pojawiła się informacja, o nowej, "przestępczej" strategii czasu rzeczywistego, tworzonej przez Frog City Software - Snow. Dzisiaj na fale ogólnoświatowej pajęczyny wypłynęły nowe szczegóły dotyczące tej produkcji.
W Snow będziemy mieli okazję wcielenia się w postać bossa narkotykowego, który swoją (nie)sławę oraz majątek zawdzięcza handlowi wszelkim nielegalnym towarem na obszarze USA. Będziemy mogli zlecać różnym osobom dostarczanie, szmuglowanie oraz rozprowadzanie naszego "towaru". Stworzymy skorumpowane kancelarie prawnicze czy nocne kluby będące przykrywką dla pralni brudnych pieniędzy, a wszystko po to, aby skutecznie konkurować z rywalami. Oczywiście nie obędzie się bez mokrej roboty w przypadku zbyt natrętnych oponentów czy "twardogłowych" stróżów prawa.
Snow rozgrywa się w okresie "świetności" nielegalnego przerzutu narkotyków pomiędzy Meksykiem i Kolumbią. Gracz rozpocznie budowę przyszłego imperium w roku 1975 z kilkoma drobnymi w kieszeni. Koniec rozgrywki nastąpi 10 lat później, gdy powinniśmy stać już na czele ogromnego kartelu narkotykowego obejmującego swym zasięgiem całe Stany Zjednoczone.