autor: Kamil Zwijacz
Nowe informacje na temat gry Beyond: Two Souls. Pojawiły się screeny i szkice, a także kilkuminutowy gameplay
W sieci pojawiły się nowe informacje i zapowiedzi gry Beyond: Two Souls. Dowiedzieliśmy się między innymi, że główny wątek zajmie około 15 godzin zabawy, a gameplay pozbawiony będzie sekwencji QTE. Dodatkowo opublikowano nowe fragmenty rozgrywki i obrazki.
W sieci pojawiły się nowe informacje na temat gry Beyond: Two Souls. Oprócz kolejnych wieści na temat nadchodzącej produkcji studia Quantic Dream, mamy dla Was kilka screenów i obrazków koncepcyjnych, a także nagranie wideo przedstawiające nieopublikowane do tej pory fragmenty gameplaya.
Jedną z najbardziej elektryzujących informacji jest fakt, że w grze ma nie być sekwencji QTE. Deweloper opracował specjalny system kontroli, w którym gracz sam wydedukuje z zaistniałej sytuacji, co ma zrobić, bez ciągle wyskakujących wielkich znaków na ekranie. Kilka podpowiedzi jednak się znajdzie, ale zapewniono, że nie będzie ich więcej, niż w każdej innej produkcji. Krótko pisząc, Beyond: Two Souls w kwestii sterowania ma być inne od tego, co widzieliśmy w Heavy Rain.
Beyond: Two Souls będzie produkcją, w której technologia motion capture wykorzystywana jest na potęgę. Studio nagrywało poszczególne animacje przez rok. W pracach wzięło udział ponad 300 aktorów, dzięki czemu udało się „wyłapać” około 23 tys. sekwencji. Nie tylko to świadczy o ogromie pracy włożonej w produkcję tej gry. Główna bohaterka – Jodi Holmes – pojawi się w aż 40 wersjach. Wpływ na ten fakt ma linia fabularna, pokazująca wydarzenia z 15 lat życia kobiety. Zobaczymy więc jej kilkuletnie wcielenie, a także coraz to starsze „edycje”.
Okazało się także, że jednorazowe przejście gry zajmie około 12 – 15 godzin, w zależności od wyborów dokonywanych przez grającą osobę. Beyond: Two Souls ukaże się w Stanach Zjednoczonych 8 października. Tytuł trafi do Europy w tym samym miesiącu, jednak nie podano dokładnego terminu premiery.
Na koniec mamy jeszcze jedną informację. Szef studia Quantic Dream – Guillaume de Fondaumiere – wyjawił, że deweloper pracuje już nad kolejną produkcją, dedykowaną konsoli PlayStation 4. Gra będzie nastawiona na opowiedzenie pewnej historii, jak każdy inny tytuł tej ekipy. Zapewniono jednak, że będzie to coś zupełnie innego od tego, co pokazano na PlayStation 3.