Nowe informacje na temat American McGee's Grimm
American McGee, człowiek odpowiedzialny za stworzenie w 200 roku znakomitej gry American McGee’s Alice, po przeprowadzce do Szanghaju i założeniu własnego studia deweloperskiego Spicy Horse, już wkrótce podaruje światu kolejny nietuzinkowy produkt, American McGee Grimm.
American McGee, człowiek odpowiedzialny za stworzenie w 2000 roku znakomitej gry American McGee’s Alice, po przeprowadzce do Szanghaju i założeniu własnego studia deweloperskiego Spicy Horse, już wkrótce podaruje światu kolejny nietuzinkowy produkt, American McGee's Grimm.
W związku z planowanym wydaniem pierwszego epizodu gry już wiosną przyszłego roku, serwis GameSpot postanowił wypytać pana McGee o szczegóły dotyczące projektu.
Grimm będzie grą składających się z krótkich, prawdopodobnie trzydziesto minutowych epizodów, które na początku dostępne będą jedynie w serwisie GameTap. Jednakże bardzo prawdopodobne jest, że po wydaniu kilku lub kilkunastu części, gra trafi do odbiorców również za pomocą innych form sprzedaży, być może również w edycji pudełkowej.
W wywiadzie znalazła się także dobra wiadomość dla posiadaczy konsol. W związku z tym, że Grimm tworzona jest na silniku Unreal Engine 3, jej przeportowanie i udostępnienie w ramach Xbox Live Arcade czy Playstation Store nie stanowiłoby żadnego problemu. Sam McGee skłania się przede wszystkim ku XBLA, ale ostateczne decyzje nie zostały jeszcze podjęte.
Gra składać się będzie z dwudziestu czterech epizodów, z czego dwa pierwsze są już prawie gotowe i znajdują się w postprodukcji. Kolejne trzy przechodzą w tej chwili fazę preprodukcji lub testy wersji alfa.
Cały wywiad możecie przeczytać na stronach GameSpotu.