Nowe gry z cyklu Brothers in Arms i The Settlers z technologią SpeedTreeRT
Opracowaną przez firmę Interactive Data Visualisation, Inc. technologię SpeedTreeRT, zobaczymy w dwóch nowych grach, które już niedługo opublikuje na rynku koncern Ubisoft Entertainment. Mowa tu o takich tytułach jak Brothers in Arms: Hell’s Highway i The Settlers: Rise of an Empire.
Opracowaną przez firmę Interactive Data Visualisation, Inc. technologię SpeedTreeRT,zobaczymy w dwóch nowych grach, które już niedługo opublikuje na rynku koncern Ubisoft Entertainment. Mowa tu o takich tytułach jak Brothers in Arms: Hell’s Highway i The Settlers: Rise of an Empire.
The Settlers: Rise of an Empire
SpeedTreeRT to bardzo popularna wśród developerów technologia, która pozwala wygenerować w grach realistycznie prezentującą się roślinność. Z narzędzi stworzonych przez amerykańską firmę skorzystało już wiele producentów, m.in. Bethesda Game Studios (The Elder Scrolls IV: Oblivion), Piranha Bytes (Gothic 3), Obsidian Entertainment, Inc. (Neverwinter Nights 2), czy Insomniac Games, Inc. (Resistance: Fall of Man).