Nintendo Power ujawnia szczegóły dotyczące gry Sonic RPG
W najnowszym numerze magazynu Nintendo Power pojawiło się kilka ciekawych informacji dotyczących zmierzającej na konsolkę DS gry Sonic RPG (Bioware), opowiadającej o przygodach najszybszego jeża na świecie, a przy okazji również flagowej maskotki firmy Sega. O rozpoczęciu prac informowaliśmy Was już w czerwcu ubiegłego roku, pora więc na przedstawienie najważniejszych detali:
W najnowszym numerze magazynu Nintendo Power pojawiło się kilka ciekawych informacji dotyczących zmierzającej na konsolkę DS gry Sonic RPG (Bioware), opowiadającej o przygodach najszybszego jeża na świecie, a przy okazji również flagowej maskotki firmy Sega. O rozpoczęciu prac informowaliśmy Was już w czerwcu ubiegłego roku, pora więc na przedstawienie najważniejszych detali:
- Niczym w słynnym Okami (PS2) grafika w Sonicu również będzie stylizowana tak, aby przypominała malowaną farbami akwarelowymi.
- Gra zostanie podzielona na dwa akty. Pierwszy z nich to standardowy dla przygód jeża świat, w drugim atmosfera stanie się znacznie bardziej mroczna. Jeżeli chodzi o muzykę, to nie zabraknie charakterystycznych dla serii dźwięków.
- W trakcie rozgrywki do czynienia będziemy mieli z licznymi zadaniami pobocznymi, zaś rozmowy z napotkanymi postaciami przeprowadzimy przy pomocy prostego drzewka dialogowego.
- Drużyna będzie mogła składać się maksymalnie z czterech postaci wybranych spośród jedenastu dostępnych podczas całej gry.
- W niektórych sytuacjach będzie możliwość podzielenia drużyny na dwie grupy.
- Gotówkę stanowić będą znane z innych gier o Sonicu pierścienie.
- Losowe bitwy odchodzą w niepamięć. Wszyscy przeciwnicy będą z daleka widoczni, starcia będą rozgrywane w systemie turowym z wykorzystaniem różnych specjalnych ataków. Te ostatnie przypominać mają sposób rozgrywki znany z gry Elite Beat Agents.
W chwili obecnej ciągle nie jest znana nawet przybliżona data premiery, wobec czego należy uzbroić się w cierpliwość i mieć nadzieję, że w niedługim czasie pojawią się kolejne informacje.