Nintendo planuje redukcję liczby reklam Wii
Internetowe wydanie brytyjskiego dziennika The Times donosi, że japoński oddział firmy Nintendo poważnie zastanawia się nad zredukowaniem liczby reklam konsoli Wii. Decyzja ta ma być skutkiem nieoczekiwanego wzrostu popularności najnowszej stacjonarnej platformy japońskiego koncernu.
Internetowe wydanie brytyjskiego dziennika The Times donosi, że japoński oddział firmy Nintendo poważnie zastanawia się nad zredukowaniem liczby reklam konsoli Wii. Decyzja ta ma być skutkiem nieoczekiwanego wzrostu popularności najnowszej stacjonarnej platformy japońskiego koncernu.
The Times powołuje się w swej informacji na rzecznika firmy, który informuje, że z uwagi na niesamowicie wysoki popyt na Wii, Nintendo planuje przesunięcie kampanii reklamowej Wii na początek przyszłego roku. Blisko dwa miliony Wii miesięcznie nie jest na tyle wystarczającą liczbą, by zadowolić każdego klienta pragnącego nabyć Wii. Zredukowanie działań marketingowych ma w tym pomóc.
Muszę przyznać, że z tego typu sytuacją spotykam się po raz pierwszy w życiu. Nintendo z kolei, jakby na potwierdzenie wysokiego popytu, zwiększyło przewidywaną liczbę sprzedanych egzemplarzy Wii z 14 do 17,5 miliona sztuk. Takowy rezultat ma zostać osiągnięty wraz z końcem bieżącego roku.