Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 grudnia 2007, 12:28

autor: Piotr Doroń

Nintendo planuje redukcję liczby reklam Wii

Internetowe wydanie brytyjskiego dziennika The Times donosi, że japoński oddział firmy Nintendo poważnie zastanawia się nad zredukowaniem liczby reklam konsoli Wii. Decyzja ta ma być skutkiem nieoczekiwanego wzrostu popularności najnowszej stacjonarnej platformy japońskiego koncernu.

Internetowe wydanie brytyjskiego dziennika The Times donosi, że japoński oddział firmy Nintendo poważnie zastanawia się nad zredukowaniem liczby reklam konsoli Wii. Decyzja ta ma być skutkiem nieoczekiwanego wzrostu popularności najnowszej stacjonarnej platformy japońskiego koncernu.

The Times powołuje się w swej informacji na rzecznika firmy, który informuje, że z uwagi na niesamowicie wysoki popyt na Wii, Nintendo planuje przesunięcie kampanii reklamowej Wii na początek przyszłego roku. Blisko dwa miliony Wii miesięcznie nie jest na tyle wystarczającą liczbą, by zadowolić każdego klienta pragnącego nabyć Wii. Zredukowanie działań marketingowych ma w tym pomóc.

Muszę przyznać, że z tego typu sytuacją spotykam się po raz pierwszy w życiu. Nintendo z kolei, jakby na potwierdzenie wysokiego popytu, zwiększyło przewidywaną liczbę sprzedanych egzemplarzy Wii z 14 do 17,5 miliona sztuk. Takowy rezultat ma zostać osiągnięty wraz z końcem bieżącego roku.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej