autor: Maciej Myrcha
Nintendo DS - szczegóły kampanii marketingowej
Do premiery Nintendo DS pozostało już tylko kilka tygodni, nic więc dziwnego, iż w siedzibie firmy trwają gorączkowe przygotowania do wielomilionowej kampanii promującej ten produkt. Przedstawiciele Nintendo zdecydowali się opublikować nieco szczegółów dotyczących właśnie tej kampanii.
Do premiery Nintendo DS pozostało już tylko kilka tygodni, nic więc dziwnego, iż w siedzibie firmy trwają gorączkowe przygotowania do wielomilionowej kampanii promującej ten produkt. Przedstawiciele Nintendo zdecydowali się opublikować nieco szczegółów dotyczących właśnie tej kampanii.
Po pierwsze, kampania nosi nazwę "Touching is Good" (dotykanie jest dobre), co zapewne ma zwracać uwagę na funkcjonalności udostępnione dzięki dotykowemu ekranowi konsoli. Kampanię rozpoczną 3 reklamy wyświetlane w telewizji wsparte "papierową" wersją w magazynach Maxim, Blender oraz Stuff. Dodatkowo widzowie MTV ujrzą ekipę Wildboyz "zagrywającą" się Nintendo DS, w grudniu natomiast reklama konsoli pojawi się na ponad 5000 amerykańskich ekranach kinowych.
Premierę Nintendo DS zaplanowano w USA na 21 listopada. Cenę ustalono na 149.99 USD (ok. 510 zł) a w "pakiecie startowym" dostaniemy wbudowany program PictoChat oraz grywalne demo Metroid Prime Hunters: First Hunt. Do końca roku przewidziano wydanie takich gier jak Super Mario 64 DS, Madden NFL 2005, Tiger Woods PGA Tour 2005, The Urbz, Spider-Man 2, Ping Pals, Meel The Magic: XY/XX, Rayman DS, Asphalt Urban GT, Ridge Racer DS czy Mr. Driller: Drill Spirits.