Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lipca 2013, 16:55

autor: Adrian Werner

Neverwinter otrzyma System Kampanii

Studio Cryptic poinformowało o planach wprowadzenia do gry Neverwinter tzw. Systemu Kampanii. Mocniej zespoli on ze sobą przygody i zapewni większą motywację do wypełniania zadań.

Neverwinter otrzyma System Kampanii - ilustracja #1

Kilkanaście dni temu gra MMORPG Neverwinter wyszła z fazy otwartej bety. Autorzy nie udali się jednak na urlop i zamiast tego rozpoczęli prace nad dalszym rozwijaniem projektu. Teraz studio Cryptic podzieliło się informacjami o nachodzącym Systemie Kampanii, który znacząco wpłynie na rozgrywkę PvE.

  1. Neverwinter – oficjalna strona gry

Przed końcem lata zadebiutuje aktualizacja Fury of the Feywild. W jej ramach sierżant Knox wyśle nad do regionu znanego jako Sharandar. Poza nowymi przygodami znajdziemy tam właśnie System Kampanii. Połączy on poszczególne zadania i umożliwi odblokowanie łącznie trzech sekcji regionu oraz zdobycie cennych nagród. Zrealizowany to wszystko zostanie w formie nowego okienka interfejsu, gdzie wyświetlane będą wymagania potrzebne do odblokowania dostępu do kolejnych lokacji oraz nowych mocy i przedmiotów dla bohaterów.

W Sharandar znajdziemy wiele przygód, które będzie można przechodzić wielokrotnie. Za wypełnianie tych zadań otrzymamy nagrody do wykorzystania w oknie Systemu Kampanii. Postępy przyśpieszymy pokonując instancje przeznaczone dla pojedynczego gracza oraz biorąc udział w pięcioosobowej wyprawie do lokalnych lochów pod zamkiem Malabog. Sukcesy zapewnią nam dostęp do jednorazowych kluczy odblokowujących nową zawartość. Klucze będzie można również kupić za pomocą wirtualnej waluty. Wśród nagród otrzymywanych za pośrednictwem Systemu Kampanii znajdzie się dodatkowy ekwipunek, w tym specjalne pancerze oraz nowe uzbrojenie dla każdej z klas.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej