Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 maja 2005, 09:13

Najlepsze gry targów E3 według IGN

Kilka dni temu zaprezentowaliśmy Wam podsumowanie targów E3 przez popularny serwis GameSpy, który zdobył się na opublikowanie listy – jego zdaniem – najlepszych programów pokazanych w trakcie imprezy. Dzisiaj możemy Wam przekazać informacje na temat kolejnego rankingu, tym razem przygotowanego przez niemniej popularny magazyn – IGN.

Kilka dni temu zaprezentowaliśmy Wam podsumowanie targów E3 przez popularny serwis GameSpy, który zdobył się na opublikowanie listy – jego zdaniem – najlepszych programów pokazanych w trakcie imprezy. Dzisiaj możemy Wam przekazać informacje na temat kolejnego rankingu, tym razem przygotowanego przez niemniej popularny magazyn – IGN.

Redaktorzy serwisu tradycyjnie podzielili wyróżnienia na kilka kategorii:

Najlepsza grafika:

Gears of War (Xbox 360)

Najbardziej innowacyjny projekt:

Spore (PC)

Technologiczna doskonałość:

Unreal Engine 3.0

Najlepsza „niegrywalna” prezentacja:

Fight Night Round 3 (PlayStation 3)

Największe zaskoczenie:

Konferencja Sony

Najlepsze stoisko:

Electronic Arts

Najlepszy sprzęt:

Kontroler do konsoli Xbox 360

Najlepsza hostessa:

Jessie ze stoiska The Ryzom Ring

Najlepsza gra targów:

Spore (PC)

Oprócz tego, serwis IGN dokonał tradycyjnego podziału na różne platformy sprzętowe. Poniżej znajdziecie podsumowanie dotyczące PeCetów:

Najlepsza gra akcji:

Battlefield 2

Najlepsza gra przygodowa:

Myst V: End of Ages

Najlepsza gra MMO:

Dungeons & Dragons Online: Stormreach

Najlepsza gra RPG:

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Najlepsza symulacja:

The Movies

Najlepsza strategia:

Age of Empires III

Najlepsza grafika:

Age of Empires III

Najbardziej innowacyjny projekt:

Spore

Najlepsza gra akcji:

Battlefield 2

Technologiczna doskonałość:

Unreal Engine 3.0

Największe zaskoczenie:

Brak S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl

Najlepsza gra targów:

Spore

Uzasadnienie tych decyzji, a także listę najlepszych produktów na inne platformy sprzętowe znajdziecie w tym miejscu.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej