Najlepiej sprzedające się gry w Japonii (10-16 marca)
Przed Wami najnowsze notowanie japońskiej listy najlepiej sprzedających się gier w tygodniu pomiędzy 10 a 16 marca. Ranking stworzony został dzięki monitoringowi przeprowadzanemu przez organizację Media Create, zajmującą się badaniem i analizą rynku w Japonii.
Przed Wami najnowsze notowanie japońskiej listy najlepiej sprzedających się gier w tygodniu pomiędzy 10 a 16 marca. Ranking stworzony został dzięki monitoringowi przeprowadzanemu przez organizację Media Create, zajmującą się badaniem i analizą rynku w Japonii.
W tym tygodniu na pierwszym miejscu znalazła się gra, która uczy ładnego pisania, a być może również i kaligrafowania. Jak zwał, tak zwał, na naszej szerokości geograficznej zapewne leżałaby w koszu z tanim towarem. Na drugiej pozycji trzecia część Ryu Ga Gotoku, serii znanej u nas pod nazwą Yakuza. Tym razem opuszczamy nowoczesne dzielnice japońskich miast i przenosimy się w czasie, do krainy samurajów. Być może kiedyś doczekamy się wydania tego tytułu również w jakimś bardziej zrozumiałym języku, na razie jednak wciąż czekamy na premierę części drugiej.
Nieco słabiej niż w zeszłym tygodniu ma się Super Smash Bros. Brawl. Wiemy jednak, że Mario i spółka w tym tygodniu rządzą niepodzielnie w USA, gdzie wyjechali na gościnne występy. Europejczycy jak zwykle poczekają nieco dłużej, bo aż do maja.
Miejsce | Tytuł | Platforma | Sprzedaż tygodniowa | Sprzedaż całkowita |
1. | Beautiful Character Training | NDS | 66 000 | Nowość |
2. | Ryu Ga Gotoku: Kenzan! | PS3 | 46 000 | 227 000 |
3. | Wii Fit | Wii | 45 000 | 1 704 000 |
4. | Super Smash Bros. Brawl | Wii | 41 000 | 1 449 000 |
5. | Gundam Musou Special | PS2 | 24 000 | 213 000 |
6. | Shugo Character! The Three Eggs and the Strange Joker | NDS | 20 000 | Nowość |
7. | Daito Giken Koushi Pachislot Simulator: Shin Yoshimune | PS2 | 18 000 | Nowość |
8. | Wii Sports | Wii | 17 000 | 2 855 000 |
9. | Harvest Moon: Shining Sun and Friends | NDS | 11 000 | 93 000 |
10. | Wii Play | Wii | 11 000 | 2 271 000 |