Najbliższy poniedziałek na GRYOnline.pl pod znakiem Duke Nukem Forever
Niewiele jest gier, które mogą stanąć w jednym szeregu z Duke Nukem Forever. Kilkanaście lat wytężonych prac, częste zmiany koncepcji i wreszcie co najmniej kilkadziesiąt milionów dolarów włożonych w produkcję świadczą jednoznacznie o tym, że losy kolejnych przygód Księcia to przypadek wyjątkowy.
Niewiele jest gier, które mogą stanąć w jednym szeregu z Duke Nukem Forever. Kilkanaście lat wytężonych prac, częste zmiany koncepcji i wreszcie co najmniej kilkadziesiąt milionów dolarów włożonych w produkcję świadczą jednoznacznie o tym, że losy kolejnych przygód Księcia to przypadek wyjątkowy.
Wiedzą o tym doskonale obecni twórcy z firmy Gearbox Software, którzy w ramach przeznaczonego dla dziennikarzy pokazu gry, zdecydowali się wyjaśnić kilka istotnych kwestii z przeszłości Duke Nukem Forever. W najbliższy poniedziałek na łamach serwisu gry-online.pl opublikowany zostanie obszerny materiał z tej niecodziennej prezentacji.
Za jego sprawą poznacie nie tylko przyczyny upadku 3D Realms, ale również zakulisowe metody ratowania Księcia. Dowiecie się więcej na temat 20 – 30 milionów dolarów jakie utopił w projekcie DNF George Broussard, prezes 3D Realms, a także dlaczego jego firma za wszelką cenę nie chciała przekazać marki bezpośrednio w ręce Take Two.
W materiale znajdziecie również relację z testów grywalnego dema Duke Nukem Forever, kilka zdań na temat fabuły, a także przyczynę stojącą za wstrzymaniem publikacji jednego z nowych zwiastunów DNF. To jednak nie wszystko – wszak Randy Pitchford, szef studia Gearbox Software, który poprowadził prezentację DNF, lubi zaskakiwać swoich słuchaczy ciekawymi anegdotami i metaforami. Nie inaczej było i tym razem.
Najnowsze dziełostudia Gearbox Software, przydzielone tej firmie do dokończenia po akceptacji wyrażonej przez samego Broussarda, zostanie wydane w przyszłym roku, w wersjach na PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Dojdzie do tego po trzynastu latach od dnia oficjalnej zapowiedzi gry. W tym czasie Gearbox Software zdążyło wprowadzić na rynek piętnaście pełnoprawnych tytułów, z których większość cieszyła się sporym uznanie graczy (m.in. cykl Brothers in Arms oraz Borderlands). Nowe przygody Księcia będą kolejnym. Czy uda im się spełnić wygórowane oczekiwania graczy?