Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 października 2013, 17:12

autor: Adrian Werner

Nadchodzi Dream Chamber - nowa przygodówka od Microids

Firma Microids zapowiedziała przygodówkę Dream Chamber. Wcielimy się w niej w detektywa, który wykorzystuje własne sny do ponownego odwiedzania scen przestępstw.

Pierwszy i na razie jedyny screen z gry. - Nadchodzi Dream Chamber - nowa przygodówka od Microids - wiadomość - 2013-10-13
Pierwszy i na razie jedyny screen z gry.

Specjalizująca się w przygodówkach firma Microids zapowiedziała swój kolejny projekt z tego gatunku. Okazała się nim gra Dream Chamber autorstwa włoskiego studia Darkwave Games. Produkcja powstaje z myślą o pecetach oraz urządzeniach mobilnych korzystających z systemu iOS. Premiera zaplanowana została na 24 października. Dopiero w późniejszym terminie zostanie opracowana wersja na Androida.

  1. Dream Chamber – oficjalna strona gry

Gra osadzona będzie w latach 30-tych ubiegłego wieku w Stanach Zjednoczonych. Wcielimy się w Charliego – spadkobiercę wielkiej fortuny, który dnie zapełnia sobie pracując jako prywatny detektyw. Chwile wolne od tego zawodu spędza natomiast na licznych bankietach urządzanych dla podobnych mu bogaczy. Podczas jednego z nich, zorganizowanego z okazji otwarcia kolejnego muzeum, staje się świadkiem zuchwałej kradzieży, której ofiarą pada jego dziewczyna. Charlie postanawia nie polegać na lokalnej policji i rozpoczyna własne śledztwo. Cała historia opowiedziana zostanie ze sporym przymrużeniem oka, a scenariusz ma być po brzegi wypchany dowcipami.

Dream Chamber będzie klasyczną przygodówką z interfejsem point-n-click. Większość czasu spędzimy zatem na prowadzeniu dochodzenia, co wymagać ma dokładnego przeszukiwania lokacji, gromadzenia przedmiotów, przesłuchiwania świadków i podejrzanych oraz rozwiązywania zagadek.

Autorzy nie zamierzają się jednak ograniczać tylko do przygodówkowych standardów i planują również kilka świeżych rozwiązań. Jednym z nich będą sekwencje snów. Charlie posiada bowiem perfekcyjną pamięć, ale najmniejsze detale jest sobie w stanie przypomnieć wyłącznie będąc w objęciach Morfeusza. Metodę tę wykorzystamy do ponownego odwiedzenia raz już przebadanych lokacji i za jej pomocą odkryjemy szczegóły, które przegapiliśmy za pierwszym razem. Ponadto przesłuchiwanie podejrzanych zrealizowane zostanie w formie mini-gry logicznej, gdzie spróbujemy wychwycić luki i nieścisłości w alibi każdej osoby.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej