autor: Łukasz Szliselman
Mount & Blade II: Bannerlord z rozszerzonym wsparciem dla modów
Mount & Blade II: Bannerlord ułatwi modderom tworzenie skomplikowanych modyfikacji dzięki usprawnieniom silnika i edytora. Gracze będą mogli instalować wiele modów naraz, by gra wyglądała tak, jak sobie tego życzą.
Seria Mount & Blade modami stoi. Ta uwielbiana przez wielu, choć grubo ciosana produkcja dała ogromne pole do popisu twórcom modyfikacji wszelakich – od nowych jednostek i przedmiotów, przez usprawnienie mechaniki lub interfejsu, po totalne przerobienie fikcyjnego świata gry na, dajmy na to, Śródziemie. Nic dziwnego, że w przypadku Mount & Blade II: Bannerlord deweloperzy z TaleWorlds zdecydowali się na jeszcze większe wsparcie dla modów. Silnik gry ma oferować ulepszony edytor poziomów oraz więcej swobody w manipulowaniu kodu. „Dwójka” ma również umożliwiać łączenie ze sobą kilku wybranych modyfikacji, tak aby skomponować własną, wymarzoną wersję Mount & Blade II.
Podobnie jak poprzedniczki, Mount & Blade II: Bannerlord zmierza wyłącznie na PC. Data premiery gry nie została jeszcze ustalona. Z okazji tegorocznego gamescomu opublikowany został zwiastun prezentujący kilka nowości, w tym cykl dobowy i zmienną pogodę, machiny oblężnicze, system rzemiosła i nie tylko.
- Oficjalna strona gry Mount & Blade II: Bannerlord
- Widzieliśmy Mount & Blade II: Bannerlord – wymarzona kontynuacja?