Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 września 2006, 11:24

autor: Piotr Doroń

Motomyszy z Marsa nie dają o sobie zapomnieć

Pamiętacie Motomyszy z Marsa? Rewelacyjnie, mamy coś dla Was. Z pewnością do podobnej konkluzji doszli ludzie z The Game Factory, którzy od jakiegoś czasu pracują nad dwoma wersjami gry Biker Mice From Mars, będącej adaptacją wymienionej wyżej kreskówki.

Pamiętacie Motomyszy z Marsa? Rewelacyjnie, mamy coś dla Was. Z pewnością do podobnej konkluzji doszli ludzie z The Game Factory, którzy od jakiegoś czasu pracują nad dwoma wersjami gry Biker Mice From Mars, będącej adaptacją wymienionej wyżej kreskówki.

Gra zostanie wydana na konsole PlayStation 2 oraz Nintendo DS. Europejska premiera została zaplanowana na październik 2006 roku.

W Biker Mice From Mars wcielimy się w trzy myszy o typowo ludzkiej budowie ciała (lidera Throttle’a, zabawnego Vinniego oraz siłacza Modo). Naszym głównym zadaniem będzie odbicie przejętych przez złoczyńców pokładów wody pitnej i doprowadzenie w ten sposób do oswobodzenia ukochanej przez nich planety – Marsa. W międzyczasie postaramy się, aby najwięksi szubrawcy – Hairball oraz Ronald Rump – nie mieli już nigdy nic do powiedzenia. W walce pomogą nam przyjaciele, m.in. generał Carbine oraz mechanik Charley.

Rozgrywka zostanie podzielona na część jeżdżoną oraz chodzoną. Pierwsza z wymienionych będzie również pełnić rolę wprowadzenia – początkowe misje zostaną rozegrane na Ziemi, a Motomyszy wskoczą na swoje potężne jednoślady. Kolejne poziomy (zarówno na naszej planecie, jak i na Marsie) będą typową chodzoną bijatyką.

Edycja przeznaczona dla konsoli PS2 oferować będzie piętnaście rozbudowanych poziomów oraz kilkadziesiąt zróżnicowanych zadań. Wykonywanie bonusowych misji będzie się wiązać z otrzymaniem różnego rodzaju dodatków. W trakcie rozgrywki gracz natknie się na czterech głównych bossów, bez wątpienia zasługujących na to miano. Pokonamy ich przy użyciu kilkunastu rodzajów broni: laserów, wyrzutni rakiet, a także własnych rąk i nóg.

Odsłona powstająca z myślą o właścicielach Nintendo DS składać się będzie z ośmiu misji, podczas których przetestujemy oba wymienione już typy rozgrywki. Umieszczone poniżej zrzuty ekranowe prezentują oprawę graficzną wersji na PS2 (cel-shading):

Motomyszy z Marsa nie dają o sobie zapomnieć - ilustracja #1
Motomyszy z Marsa nie dają o sobie zapomnieć - ilustracja #2
Motomyszy z Marsa nie dają o sobie zapomnieć - ilustracja #3

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej